SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] NAPRAWIŁAM KOMENTARZE!!!! I fixed my blog! What's next?

Wspaniała wiadomość! Wróciła radość z blogowania!!! Cieszę się niesamowicie, ponieważ odzyskałam bloga! Jestem dumna podwójnie, bo rozwiązanie było zupełnie inne, niż to oferowane przez support bloggera.
 

Wybaczcie mi proszę krótką naturę tego wpisu, ale mam tyle zaległych rzeczy do opisania, łącznie z recenzją - długo zapowiadaną - peruk z ,,For My Doll'a", że nie wiem od czego zacząć... muszę to sobie poukładać.


A tymczasem, zdjęcia zbiorowe, będące zapowiedzią nadchodzących wpisów.


Dziękuję, że przez ten czas byliście ze mną. Zapraszam po więcej ;)! 

[ENG] 

Finally I received full access to comments on my blog! What a simple solution! Seriously... now I can't stop laughing because of that. I couldn't imagine how simple it was. And I did it by myself, without a blogger's support team. It makes me proud. 

However, now I need time to reconsider what I was supposed to post first. There are a couple backlogs related to what happened last time. But... I'm finally getting back my joy of blogging. 

Due to that, please have a look at the pictures showing upcoming interesting things on my blog.

Till next post! 

Komentarze

  1. Super że Ci się udało ;) !!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, ja również cieszę się i to szalenie ;D! Zapraszam na kolejne posty!

      Usuń
  2. Ech ten blogger, tyle nerwów przez niego... Dobrze, że działa.

    A zapowiedzi są bardzo intrygujące. Czekam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Kamelio, dziękuję za komentarz. Oj tak, dobrze, dobrze, ale fakt, ile nerwów zjadłam to moje. Szczerze, to byłam o krok od przeniesienia na Wordpress'a. Ale... udało się :).

      Cieszę się też, że zapowiedzi spełniły swoją funkcję ;)!

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas ;)!