SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Pierwszy dzień Jesieni. First day of Autumn.

 [PL]

Witajcie. 

Z dniem dzisiejszym uroczyście ogłaszam Pierwszy Dzień Kalendarzowej Jesieni! Kocham ją przede wszystkim za złoto-brązowe barwy, należące do palety ciepłych kolorów. O tej porze roku, widok drzew, krzewów czy kwiatów, szykujących się do zimy, jest po prostu czarujący. 

Od kilku lat nie miałam okazji przygotować niczego specjalnego. Sesja jesienna umykała i umykała... aż wreszcie spiełam poślady i zdecydowałam się wyjść z domu. Powiem więcej, zastanawiam się też nad utworzeniem strony na FB, chociaż mam ku temu dwojakie myśli. Z jednej strony mogłabym tam wrzucać zdjęcia lub zalążki nowych postów, a z drugiej, byłaby to ,,kolejna rzecz" wymagająca mojej uwagi. Mam już Instagram'a i bloga, więc nie bardzo chcę mi się angażować w następny projekt. Tym bardziej, iż kolejkowanie zadań w moim przypadku ,,leży i kwiczy"

Ale wracając do tematu głównego, podziękujcie Meredith (I najelpszej Owieczce na świecie ;D). To jej (Ich) zasługa, że wybrałam się na spacer po jarzębinę oraz wyszłam do ogródka, by pozbierać trochę liści. Dzięki temu, powstał prześliczny, jesienny bukiet. 

Teraz czekam jedynie na odpowiednią porę dnia, by zrobić kilka zdjęć. Wrzucam fotkę ,,przygotowawczą".


[ENG]

Hello folks,

How are You today?

With real great pleasure I would like to announce the first day of autumn. I love autumn because of the many colorful trees, bushes and leaves - all of them in fantastic golden-bronze color, belonging to the warm color's palette.

I haven't occasion to prepare a special autumn photo session for a long time. Always was something. But today I decided to go outside and collect some leaves, mountain ash and even dried grass to make a special bouquet . 

Now I'm waiting for only my favorite time of day to take a few pictures with Meredith. That will be my way to say autumn 'Hello'.

And I was thinking about a page on FB. But probably it's a wrong idea. My ability to multitask is very low. So the better idea is to keep the workload to a minimum.

So I wish You all the best and see you later ;)!