SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Bożonarodzeniowa Rozdawajka. A Christmas Giveaway 2021.

[PL] 

Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia jak i faktu, że mój profil na Instagramie osiągnął 150 followersów (i wciąż rośnie!), mam dla Was Świąteczną Rozdawajkę!

Prezentem jest naszyjnik wykonany przeze mnie. Pasuję na lalki BJD w skali MSD, ale SD czy Pullipy również mogą go nosić ❤️.

Co trzeba zrobić:

1. Polubić mój post na Instagramie lub stronie na FB.

2. Zaobserwować moje konto na Instagramie i na FB.

3. Podzielić się tym postem na swoich profilach na FB i Instagramie używając: @ipdolls i #ipdollschristmasgiveaway2021

4. Skomentować ten post pisząc coś miłego ❤️!

❤️ Nie zapomnijcie mnie oznaczyć !❤️

Zwycięzca zostanie wybrany 17 grudnia ❤️.

[ENG]

Christmas is coming very soon, soon, soon ❤️! My Instagram profile reached over 150 followers.

That's why I would like to give you this special necklace made by me for Your beloved dolls. Fits for BJD MSD and SD also Pullip and (similar dolls). 

❤️ How to enter: 

1. Like this post.

2. Comment this post with ❤.

3. That's all. 

❤️ Optionally, if You want (because I don't wanna force anybody :)) ❤️ 

1. Follow my account @ipdolls.

2. Repost this on your Instagram/Blog/FB website with @ipdolls and #ipdollschristmasgiveaway2021 written in the description.

❤️ I will choose a random winner on December 17 ❤️.