SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Zaginiony Order. A missing order.

 [PL]

Nie wiem jakim cudem, ale zaginęło moje zamówienie. Z początkiem ubiegłego miesiąca kupiłam dla Ryu ,,ubrania pierwszej potrzeby". Doszłam do wniosku, że skoro Alexander jest w drodze, a nie mam dość pieniędzy by ubrać go w to, co chcę, więc postaram się, by nie straszył nagością.


 Jak pomyślałam, tak zrobiłam. Jednak numer śledzenia utknął 16 listopada pozostając w miejscu aż po dziś dzień. 

Po pierwszym kontakcie z Alice (właścicielka ,,Alices Collection's"), dowiedziałam się o opóźnieniach, które mogą potrwać nawet do dwóch miesięcy... Ech. 

Szczerze, zdążyłam już zapomnieć, co kupiłam, a po sprawdzeniu zamówienia zdziwiłam się i to bardzo. Jego status wskazywał na ,,doręczone 11.12.2021". Oczywiście nic nie odebrałam. Żadnego awizo, a numer śledzenia sprawdzałam (jak większość lalkarzy) po kilka razy dziennie. Jak był martwy od 16 listopada, tak jest. 

Napisałam do Alicji z prośbą o wyjaśnienie sprawy.

Mam tylko nadzieję, że wszystko się wyjaśni. 

EDIT: Dosłownie przed chwilą dostałam odpowiedź od Alicji. Status zamówienia zmienia się automatycznie na ,,dostarczony" zaraz po tym, jak zostanie ono skompletowane i wysłane do klienta. Nie ma to wpływu na faktyczny czas dostarczenia przesyłki. Jeśli po upływie dwóch miesięcy nic do mnie nie dojdzie, czeka mnie zwrot. 

Ps. Wolałabym jednak ubranie. Proszę, trzymajcie kciuki!

- Cya! 

[ENG]

I don't know how, but my order from Alice's Collection is probably missed. From 16 of November the tracking number stuck in one place. Until this time, I totally forgot what I ordered, so yesterday I checked it.

I was so shocked. The status of my order said: delivered on 11/12/2021. But I didn't receive any information... 

After speaking with Alice, she said: "Air Mail delivery time is unstable, it takes about 10 days to 2 months due to the current pandemic situation and might take longer time sometimes, so your patience would be needed and appreciated ^^.

Because the delivery time for air mail package is unstable, please kindly understand your order status is changed to 'delivered' as soon as the tracking information shows up, the actual delivery time would depend on the speed of Post Offices, the order status won’t affect the actual delivery, we’ll still be responsible if there’s any problem happens during shipping." 

I hope to receive my clothes asap. Seriously I prefer these. 

Please, keep your fingers crossing!

- Cya!