SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Nowe szaty Króla. The Emperor's New Groove.

 [PL]

Witajcie,

Wreszcie, po 54 dniach licząc od momentu, w którym zamarł numer śledzenia, Ryu dostał nowe ubranie. Kupiłam je w myśl niecodziennej dla mnie zasady: oby było. Widok nagiego, żywiczego ciała drażnił mnie niesamowicie do tego stopnia, że nie potrafiłam go znieść. Zwłaszcza, gdy miałam okazję podziwiać go przez szyby nowej, pięknej lalkowej gabloty.

Myślałam już, że nie dostanę swojej paczki. W międzyczasie, a konkretnie w listopadzie 2021, wprowadzono kolejny lockdown w Chinach, co wpłynęło na szybkość dostawy. Ale jak widać, udało się.

W pierwszej chciałam sprzedać jego buty oraz bluzę. Tak naprawdę jest to typ ,,oversize", ale nie wygląda aż tak źle. Wracając zaś do butów, to ,,skóropodobne coś", choć skóra jest o wiele grubsza, niż się spodziewałam. Lecz po mimo tego miłego zaskoczenia i tak jestem na ,,nie" dla wyrobów skórkopodobnych.

A teraz aż dwa zdjęcia:

[ENG]

Finally,

After 54 days of waiting, the new Ryu's clothes finally came to me. I'm so happy, because the sight of naked doll annoyed me so much. Why? In my opinion it is one of the signs of being a good owner, if your doll is dressed up.

I've even thought about selling his new jumper - it's an oversized type, and I don't like it, but it doesn't look so bad. So it stayed. His shoes surprised me as well. These have been made from thick skin, which I didn't expect.

- Cya.