SLIDER POSTÓW

'Pucek' pełen miłości ?


Witajcie. 

Zastanawiam się, czy bym nie chciała powrócić do opisywania przygód moich lalek. Szczerzę trochę się waham, ale ostatnio zrobiłam się wybitnie kreatywna, zwłaszcza po przebytych problemach zdrowotnych. 

Jedną nogą byłam już przy siostrze pana Asakawy, ale cóż - nie udało się, co nie oznacza też, że w krótce ta przesympatyczna, zakręcona jak śrubka kobitka nie zawita w kolekcji. 

Na szczęście moment, w którym miałam wszystkiego dość mam już za sobą. 

Może ktoś byłby w stanie doradzić mi, jak zrobić rozwijalne menu na bloggerze ? Gdybym miała wrócić do pisania, bardzo ułatwiło by to sprawę.  

A tym czasem - Ryu. 


Komentarze

  1. Rozwijane menu? czyli chodzi Ci o dodatkowe strony? Musisz je dodać do układu bloga, uprzednio je tworząc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie to mam na myśli, ale z moim kodem na blogu jest coś nie tak. Gdy próbowałam je zrobić w ten sposób, po prostu okazało się, że strony nie są wyświetlane.

      Ale popróbuję, może coś źle robię ;).

      Dzięki za komentarz i radę !

      Usuń
    2. Może ten motyw bloga nie obsługuje stron. Ale jeżeli masz je już zrobione to musisz je dodać do układu jako kolejny gadżet i powinna Ci się wyświetlić zakładka "strony" by tam móc je dodawać. Ja też na początku miałam z tym problem, nie ma za co^^

      Usuń
    3. Znajdziesz je w "układzie" są pod nagłówkiem jako "kolumny" i tam się dodaje strony jako gadżet, trzeba je przeciągnąć :)

      Usuń
    4. I zaznaczyć do wyświetlenia

      Usuń
  2. Niestety w kwestii menu nie pomogę, bo rozwiązywanie problemów technicznych nie jest moją mocną stroną, ale jak kiedyś skasowałam jakąś opcję na wordpressie, to po prostu wyguglałam rozwiązanie. :) Można też napisać do supportu bloggera. Jak już pisałam na forum, Ryu jest świetnym modelem, a do tego ma ładne dłonie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz. Spróbuje sposobu podanego przez Caroline i poczytam jeszcze o kodach, może coś wymądzę ;) Owszem, kocham dłonie Ryu! Odliczając całą moją przygodę z 'AprilStory', to dłonie wyszły im jako jedne z najlepszych rzeczy, które mogli zrobić.

      Usuń
  3. @Caroline - Raz jeszcze ogromne dzięki za tak dużą ilość informacji ;D ! Przetestuję napewno ! Straszliwie mi pomogłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  4. @Caroline - Będę pamiętać ;) !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas ;)!