SLIDER POSTÓW

Body Kun 'She' - Arrival.


Witam serdecznie wszystkich ;) 

Choroba jednak sprzyja kreatywności (hłe, hłe) więc zapraszam wszystkich do skromnego arrivalu poświęconego mojej 'Body Kun', która jest już ze mną prawie dwa tygodnie. 

Przyznam się szczerze, że nawet nie marzyłam, iż uda mi się ją kiedykolwiek zakupić, a tu nie dość, że ją mam, to jeszcze jest szansa na model 'HE' ;D !!! 

Ciesze się jak małe dziecko <3~!! 

To także mój pierwszy filmik wstawiony na YT i w ogóle pierwszy, od kiedy postanowiłam zapoznać się z 'tajnikami nagrywania filmików'. 

W planie jest jeszcze obiecany długggggoooooooooooooo arrival ciała Ryu i to chyba tyle. 


Zachęcam do obejrzenia. Jeśli się spodobał, łapki w górę !

Jeśli chcecie, bym opowiedziała Wam o BJD czy w ogóle rysowaniu mangi, albo o grach ;)? Dajcie znać ! 

Pozdrowionka !

- Auntie Ila.

Komentarze

  1. Świetna pomoc do rysowania. Widziałam taką w wersji męskiej. W sumie to można by ją przerobić na zwykłą lalkę, tylko buzię narysować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie w tym celu została zakupiona, jako pomoc. Do tego także służy ;).

    Mimo wszystko trochę będę musiała ją przerobić, bym lepiej mogła wczuć się w rysowanie.

    Męską też będę chciała mieć.

    Dziękuję za komentarz i pozdrowionka ;) !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaori Yuki to inna liga :D Kurosha zbieram bo jak to ja głownie chodzi o kreskę, myslę ze po prostu trafili na podatny grunt czyli nowe fandomowe dzieci.Kaori Yuki i Clamp maja dzieła które nie sa dla kazdego i cóz...sa mniej znane i wg mnie cięższe....pomijam fakt ze dla dzieciarni to teraz anime a manga to tyle co a kupie ale nie kolekcionuje...

    OdpowiedzUsuń
  4. Arrival obejrzałam z ciekawością. Ludziczka bardzo ciekawa i szkoda, że nie da się na niej Dyniakowej głowy posadzić...
    Co do samego filmiku to całkiem przyjemny, ale jak robisz zbliżenia na ciałko to fajnie by było tutaj go trochę zwolnić i pokazać dokładniej/wolniej jak to wygląda. Ale to tylko taki drobny szczegół, ogólnie na duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejoo,

    dziękuję serdecznie za komentarz i przede wszystkim za uwagę ;)! To na razie maksimum moich zdolności filmowych, a przede wszystkim, pierwszy skręcony filmik, który jak filmik wygląda.

    Postaram się poduczyć trochę i kto wie, może wyjdzie mi coś takiego, o czym mówisz ;). Osobiście uważam, że to byłby bardzo dobry efekt, ale niestety 'skill'a brak'.

    BodyKunk'ę potraktowałam jak lalkę. Dopiero po wyjęciu jej z pudła dotarło do mnie podejście pewnej znajomej, która zrobiła to samo, hehe. Po mimo, że jest to model przeznaczony do pomocy w rysowaniu .. na dzień dzisiejszy ma już perukę, twarz i .. z miłą chęcią zrobiłabym jej ubranko.

    W ogóle tak drobne maleństwo jest bardzo wygodne. Można ją wsadzić w kieszeń : D ! Poza tym, myślę sobie, że jakby ktoś chciał bawić się w dioramę, to mebelki 1/6 a nawet dla Barbie byłyby świetne.

    Minimalizm jest cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  6. O przydałaby mi się taka panna jak nic. O wiele lepsza niż drewniane manekiny do rysowania. Bardziej żywa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie z ta myślą została stworzona ;). Jest magiczna !

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas ;)!