SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Nowa lalka. A new doll arrived.

 [PL]

Witajcie.

Wpis ten sprawił mi ogromną radość. Co prawda, jest to zapowiedź kolejnego, ale cieszy niesamowicie. Wreszcie znalazłam chwilę, by przedstawić Wam nowoprzybyłą Pannę. Zdobyłam ją przypadkiem i nie zmienia to faktu, że jest drugim graalem w mojej kolekcji. 

Powitajcie oficjalnie Harukę, siostrę bliźniaczkę mojego Alexandra.


Tak się złożyło, że większość z moich lalek przechodziła przez większe, czy też mniejsze ,,przeboje". Niestety w przypadku Haruki, nie obyło się bez wyjątków. Do tego - z mojej winy. 

Ale o tym wszystkim opowiem w kolejnych wpisach. Pełen arrival/box opening będzie na dniach.

- Cya! 

[ENG] 

Hello Dear fellas! 

Today's post on my blog is really exciting. With real great pleasure I'd like to present my new doll: Please, meet Haruka [SOOM Dia head romantic ver. on  Fairyland Feeple65 girl body old type]. She's Alexander's twin sister. Also unexpected "Graal". Seriously.

More information about her would be available within the next couple days including full arrival.

Further I supposed to say that "dolls with problems" are some kind of tradition in my collection. Yes, there are and she's not an exception. But like I mentioned, the full story will be available soon. 

- All the best & cya!