SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Nowa Panna. A new girl.

 [PL]

Witajcie, 

Tak napawdę nie ma dobrej chwili, by coś ogłosić. A najgorsze, co można zrobić to zwlekać z nowiną. Zdaję sobię sprawę z tego, że w świetle ostatnich dni, to, co napiszę wypadnie blado... ale pokonując upał i przyznam trochę ,,na osłodę" postanowiłam opowiedzieć Wam o nowej lalce. 

Kupiłam Little Monic'ową Roselyn! Zdążyłam jeszcze przed zamknięciem sklepu. Uff...  Jest to jedna z pozycji na mojej wishliście, co cieszy podwójnie. Kolejny ,,target" odhaczony.


- Źródło: http://www.littlemonica.com/index.php

,,Lady I." bo tak będzie się nazywać bohaterka, to należąca do grupy moich ,,koronnych bohaterów" postać. Będzie pokazywana w towarzystwie takich charakterów jak: Ryu, Haruka czy Alexander. Warto wspomnieć też o stylizacji: TO JEDYNA ELEGANT GOTHIC LOLITA w całej mojej kolekcji. 

Ciekawie, prawda? 

- Cya!

[ENG]

Hello folks, 

I would like to announce something, but I'm fully aware that recent bad events could throw a shadow on all that I'd like to say today.

A couple days ago I bought a new doll: "Roselyn" made by "Little Monica". And I'm extremely happy, because she's one of the positions from my wishlist. Seriously, I didn't expect that! Target down! 

I called her "Lady I." and she's one of the characters from my main doll story. That's why she will be shown between Ryu, Alexander or Haruka. Also a very interesting fact is that... you are watching my first and only one Elegant Gothic Lolita.

Are you curious? I hope so! 

- Cya, till next post!