SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Co dalej z Meredith? Meredith and what's next?

 [PL]

Witajcie.

Na wstępie chciałabym podziękować wszystkim, którzy śledzą losy Meredith. Nie spodziewałam się tak dużego wsparcia i ciepłych słów. Dziękuję <3.

Na chwilę obecną Meredith prezentuje się tak:


Jeszcze w dniu upadku, zabrałam ją do łazienki, by usunąć cały makijaż. Niestety problemy z dłońmi nie pozwoliły mi doczyścić kącików ust, tak jak tego chciałam, ale i ten problem został rozwiązany. Najważniejsze, że nie ucierpiały uszy, ani nos (to by dopiero była tragedia, gdyby zostały zblushowane!).

Podjęłam także decyzję o jej pomalowaniu. Podejmie się tego pewna artystka, z którą ustaliłam już wszystkie szczegóły :). Nie spodziewajcie się ,,zawrotnych nowości". Tu bardziej chodzi o umiejętności techniczne oraz sprzęt, którego ja nie mam. Dlatego też Mere pakuje walizkę i wyjeżdża, ale dopiero w... listopadzie. Był to jedyny, najszybszy termin, by załapać wolnego slota. 

Rozważałam nawet czy by nie upchnąć Ryu, ale niestety. W jego przypadku praca nad makijażem będzie bardziej złożona, ponieważ wymaga nałożenia tekstury naturalnego koloru na bardzo pożółkłą żywicę. Dla przykładu, ten sam proces przechodzą stare Volksy, ale nie o nich teraz mowa ;).

Reasumując, nowe oblicze mojej nerdki poznacie w okolicach Świąt Bożego Narodzenia.

Bardzo chciałam zrobić sesję jesienną, pośród liści i drzew. Trudno, drzewa i liście zapewnię, a resztę trzeba sobie wyobrazić.

- Cya.

[ENG]

Hello fellas,

I hope you are doing well. Today I'd like to tell you what's happened to Meredith. But at the beginning I have to say: Thank all of you for all kindly words and showing me your support. It means a lot to me. 

Thank you for being with Meredith.

At this moment, she's sitting in the closet. I had to remove her makeup and also clean her face as best as I could. The truth is that because of my disease I couldn't do it so precisely. 

But the good news is that she will go to a professional makeup artist. And finally she will receive eyelashes! The bad information is ... this will happen in November, so you will be able to see her new face maybe in December.  

I'm sad without her. The internet is empty, even the space when she is sitting normally is kinda weird. Heh... We have to wait, that's the best we can do.

- Cya.