SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Co ja dobrego narobiłam? What I did yesterday?

Pewnie każdy z Was miał kiedyś taką sytuację, w której zadał sobie to pytanie. Czasami człowiek nie może się oprzeć, choćby z tego powodu, by sprawdzić, czy jego umiejętności w zakresie targowania się działają... i tym o to sposobem, ,,bo co złego może się stać?", kupiłam lalkę.



Nie, nie nie BJD. Pamiętacie jak w mojej kolekcji pojawiły się Rainbowki? Kto ma słabą pamięć, zapraszam tutaj: link .Od wczoraj jestem posiadaczką dwóch kolejnych: Poppy i Avery

Cała sytuacja wyglądała przekomicznie. Słuchając słodkiej nuty wierteł, przeplatanej sonatą młotkową uznałam, że najlepsze co mogę zrobić podczas remontu kuchnii, to położyć się na płasko, udając, że nie istnieje. W tym celu, zaopatrzłam się w kawę oraz kolejny tom ,,Diuny". Gdy już pewna tylnia część ciała, służąca do siedzenia, odmówiła mi posłuszeństwa na równi z plecami, zaczęło się grzebalstwo w telefonie. Później poszło z górki. 

Zobaczyłam na ebayu Avery za piątkę. Po chwili negocjacji, dostałam maila, że kupiłam lalkę. Pomyślałam:


No i teraz wisienka na torcie: Dokonując płatności, zadzwonił do mnie telefon. Po rozmowie sprawdziłam, czy aby napewno zapłaciłam, ale nie widząc żadnego potwierdzenia na mailu, kliknęłam w link do zapłaty jeszcze raz. Chwilę później okazało się, że zapłaciłam dwa razy za tą samą lalkę. 

... 

Wyjaśniłam swój błąd sprzedawcy i zapytałam, czy skoro już tak wyszło, to czy zgodzi się inny model (babka wyprzedawała swoje Rainbowki i miała masę lalek w tej samej cenie), by nie kasować już płatności. Więc tym sposobem, mam Popkę :).

Szczczerze? Nie wiem co myśleć. Całej kolekcji Rainbowek pozbyłam się w okolicy grudnia 2022. Jakoś nie pasowały do mnie, a mimo to przygoda z ,,Grubcią i Bułką" była przezabawna.


Rainbowkami zaczęłam interesować się po strasznym wypadku Meredith -> więcej tutaj <- . Wymyśliłam sobie wtedy, że kupię Delilah (wspomniana Grubcia) i będę ją nosić w plecaku/torebce, zwiedzając i opowiadając o ciekawych miejscach w mojej okolicy. Niestety zaczęła się jesień, rozchorowałam się, więc nic z tego nie wyszło. Avery zaś miała posłużyć do modyfikacji.

Więc co dalej? Na razie niech przyjdą. Zobaczymy. Może jednak Grubcia i Bułka powrócą? Teraz to by nawet pasowało. Najwyżej, zawszsze można je sprzedać. 

- Cya. 

[ENG]

Well, I'm pretty sure that any of you had a situation like this: Hmm... I'll buy it, what could happen? Sometimes it's just hard to resist. That's why I bought a new doll. 

No, no no, not a BJD, just a Rainbow High. Exactly two: Poppy and Avery.  At my home there is a kitchen renovation. I had plenty of time to do many stupid things. 

After hours of reading, I've decided to check the internet on my phone. Because of... I don't know - I've landed on ebay. It was a straight way to check auctions with BJD and non-bjd dolls. And I've found Rainbow High Avery for 5 GBP. Couple minutes of negotiations, she was mine.

But... I made a mistake: paid for her twice (because of a phone conversation, double clicking on the "paid button"). Hopefully the seller agreed to send me a 2nd doll for this price. That's why I chose Poppy. 

Seriously, I'm not sure what I should do now. My adventure with Rainbow High dolls ended in December 2022. And starts around September same year. More info here:  I prefer BJD dolls. 

Maybe it's the fault of being unique? Since Monster High there were not any so popular stand out dolls. Especially, turning my attention. 

We're gonna see. 

- Cya.