SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Składanie Meredith. Meredith - I'm putting the all pieces together.

 [PL] 

Wzięłam się za Meredith. Przygotowałam listę przeczy, które pozwolą mi urzeczywistnić jej wizerunek. Wreszcie będzie kompletna! 

Z końcem tego miesiąca zamówiłam jej perukę (liczę to już na czerwiec). Na specjalne zamówienie wykona ją firma ,,For My Doll" z czego jestem wprost zachwycona. Bardzo cenie sobie jakość ich wyrobów oraz masę dostępnych kolorów. Nie będę na razie zdradzać szczegółów - to mała tajemnica ;).


                                                        - Meredith, MNF Shushu.

Znalazłam także białe adidasy o zaokrąglonych noskach i szarych sznurowadłach (!). W dodatku, pasują na stopę 5,5 cm (standardowy rozmiar dla lalek w skali MSD, ale przy trampkach/adidasach to zazwyczaj 6,5-7cm), to dopiero wyczyn, prawda?

A, i warto wspomnieć o ogrodniczkach jeansowych. Po krótkiej wymianie mailowej, pewna Malezyjka zgodziła się uszyć je w interesujacym mnie kolorze. ETSY to super sprawa. Jednak nie tylko ten portal i kawałek jeansu okazał się interesujący. Jeśli żadna kometa nie spadnie z nieba... mam szansę na wymarzony order z jednego z trzech, ukochanych przeze mnie sklepów lalkowych. Są to: ,,TTYA",,Freedom Teller" i ,,Tata Paradise". Nie powiem o który chodzi :), ale emocje sięgają zenitu! 

Chciałabym także zaoszczędzić trochę grosza, by kupić nowego Mr. Super Clear'a. Mere zasługuje na makeup, a  mój stary ledwo już pryska. W dodatku mam go od roku, więc... 

Zaś na koniec zostawiłam jeszcze dwie informacje. Rozwiązałam problem z kolorem oczu MNF'ki. Znalazłam bardzo sympatyczną Amerykankę, robiącą realistyczne oczka, w przepięknych, żywych barwach. Mam nadzieję, że i z tym się uda. 

Ostatnim news pochodzi od SOOM'a. Event z nową lalką spóźnia się. Pół internetu rozmyśla o tym, gdzie jest obiecana Amber. Podobny poślizg firma zaliczyła miesiąc temu, wypuszczając ,,Erland'a - Gleam B". Czyżby należało przyzwyczaić się do takich ekscesów? Choć bardzo nie lubię tego zwrotu, pozostaje powiedzieć jedynie: Zobaczymy. Dodam jeszcze, że Erland został już oznaczony jako wyprzedany.

Trzymajcie się. 

[ENG]

Finally I found a time to put all pieces of my Meredith together. The moment when she will be completed has come.

At the end of this month, I ordered her wig. It's a custom wig from "For My Doll" company, made on special order. I'm very delighted because the quality of their wigs are really amazing. It's really important to mark that they have a huge palette of colors. And You can mix them as you want.

The estimated time of making my order is 14 working days. Sounds really ok to me. 

Also I found a white, small trainers on foot 5,5 cm - perfect on MNF and most of MSD dolls. You have to know that mostly you will find similar shoes in size 6,7-7 cm. So I can say: Grail!

I love ETSY! In the end I found denim jeans overall for my MNF and I have to buy a new Mr. Super Clear

There are a lot of things to do. 

I'm planning to buy within 2 months new eyes for her as well. But we will see. At this moment, it's only my "wishful thinking".

And the last part of this post: What's going on with SOOM? We are still waiting for Amber. Erland is sold out, but there's no notice about her. 

The same situation was with this mentioned doll a month ago. This delay is a new SOOM's standard? We will see. 

Take care and all the best.