SLIDER POSTÓW

Wygrana walka z blogiem.

Uff..

Nawet nie wiecie, jak bardzo cieszę się z tego, że wreszcie wygrałam mozolną, trwającą od dobrych 3 miesięcy (z lekkimi przerwami ..), walkę z blogiem.

Miłam ogromny problem ze zrobieniem rozwijalnego menu. Wiem, że pod względem dostępności tutoriali, problem wydawał się błachy, ale .. gdy czasu brak, a wiedzę trzeba uzupełniać 'szybko', wtedy nie zawsze wszystko idzie po naszej myśli.

Ostatecznie problem rozwiązał się sam. Co prawda, nie do końca tak, jakbym sobie tego życzyła, lecz udało się i właśnie to jest najważniejsze ;).

Teraz przewijając rolką myszki w dół, zobaczycie przygotowane miejsca do lalkowych tutoriali, komiszy czy też moich 'żywiczych opowieści'. A gdy tylko czas i chęci pozwolą, podzielę się z Wami wiedzą.

I na koniec chciałabym serdecznie podziękować 'Tynkowej Tynce' oraz 'EvilCupcake' za pomoc w walce z blogiem oraz za wsparcie w tej kwestii.

Jesteście koffane <3 ~ !

Ps. Jest jeszcze kilka rzeczy, które musze ustawić, jak np. moja 'magiczna wyszukwarka', dostępna w prawym, górnym rogu strony, która pisze białym tuszem, nie tylko dla mnie, ale i dla moich odwiedzających.

Magia. 'Chory Portier z Przemądrzałą Cegłą' (Dla tych, co nie wiedzą, ilowa wersja 'Harrego Pottera i Kamienia Filozoficznego) to przy tym przysłowiowy 'pikuś'.

Komentarze

  1. Oj Ili, bardzo Ci dziękuję za podziękowania :P
    Twój blog wygląda ślicznie, ja tez się za mój muszę zabrać i chyba teraz ja będę pomocy potrzebować, haha :D
    A wyszukiwarka - genialny pomysł, brakuje mi tego w wielu blogach! ^w^
    Pozdrawiam Cię ciepło ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję Kochana ;) ! Może teraz ja będę potrafiła pomóc Tobie ? Ta wyszukiwarka jest po prostu mgiczna i to dosłownie, haha ;D !

      Również trzymaj się cieplutko ! I Ryusiek też pozdrawia

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas ;)!