SLIDER POSTÓW

Fairyland, Fairyland... rolki dla MNF.

To, że szalenie podobają mi się MNF nie jest żadną tajemnicą,a ,,podobanie się" z wiekiem rośnie.

Niestety Fairyland nie daje mi odpocząć ani na chwilę. Ich ostatnie produkcje bardzo trafiają w moje gusta.  Co gorsza sprawa dotyczy nie tylko lalek, ale i akcesorii. I tak o to stałam się ofiarą... rolek dla MNF.

- Prawda, że są świetne? Link do strony producenta: Rolki dla MNF

Z początku były dostępne tylko dla ciałka Moe-Line, ponieważ są montowane na magnesy (tak samo jak stopy w M-line). Ale jak w każdym biznesie, zarobić trzeba. Więc dziś odkryłam, że można dokupić stopy na magnesy: zwykłe i obcasowe do ciałek A-line oraz specjalne, magnetyczne kostki, umożliwiające montaż.



- Od lewej, MiniFee Normal feet for Girl - Mag-on (zwykłe stopy do ciałka damskiego, płaskie), MiniFee High-heeled feet for Girl - Mag-on (stopy obcasowe do ciałka damskiego),  MiniFee Normal feet for Boy - Mag-on (zwykłe płaskie stopy do ciałka męskiego).

Linki do strony producenta:

MiniFee Normal feet for Girl - Mag-on
MiniFee High-heeled feet for Girl - Mag-on
MiniFee Normal feet for Boy - Mag-on 

A tak prezentują się magnetyczne kostki (ang. MiniFee Magnetic Ankle):


Jednym słowem, za dodatkowe 80 USD możemy nacieszyć się takimi cudami. Oczywiście cena jest wyższa, jeśli interesuje nas inny odcień żywicy: +/3-5 USD.

Jest też wersja do Feeple60 (powiększone Moe-line). Wyglądają tak samo, ale artykuł dotyczy MNF, więc nie postuję :).

Na koniec można zadać sobię pytanie: Czy to tak dużo za rolki z magnesami? Jak dla mnie i tak, i nie, ponieważ koszt ich produkcji jest o wiele niższy nawet dodając marżę firmy. Tak jest z każdym przedmiotem, czysta ekonomia. Moim zdaniem powinny kosztować ok. 30 USD, a co więcej, dobrze byłoby mieć opcję wyboru rolek już w a'la carte.