SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Przygotowania do Świat. Christmas preparation.

 [PL]

Witajcie. 

Oficjalnie zaczęłam i zakończyłam jednocześnie przygotowania do lalkowej sesji świątecznej. Wybrałam się dziś do sklepu i po 40 minutach terroru przebywania miedzy ludźmi, zdecydowałam się aż na trzy ozdoby.


Dodatkowo Meredith zarobiła czapkę i jak się okazało, zareagowała bardzo zdrowo na takie akcje 23 listopada miną w stylu ,,Chyba Cię pogięło" ;D!


Przynajmniej mam już z głowy sklepowe przepychanki. Teraz pozostaje tylko czekać do Świąt. 

Wiem już, że Mikołaj w tym roku raczej nie przyniesie nic lalkowego.

Oby chociaż Alexandra i Harukę z łap celników wyrwał... 

- Trzymajcie się.

[ENG] 

Hello! 

Today I'm able to say: Christmas preparation has started and finished on the same day. I went to the "Range" (a shop with decorations and a lot of accessories, etc.) and bought 3 things for my incoming Christmas session.

It was a horror - 40 minutes between people filled with Christmas fivers. Definitely it was not a place for introverted people. But I did it! My dolls were worth it. 

I wish to receive at least my Soom Dia as a Christmas gift . Alexander is still with customs. 

Dear Santa - please help me... 

- Cya!

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas ;)!