SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Miesiąc pełen lalek. A month full of dolls.

 [PL]

Witajcie. 

Cieszę sie bardzo, że po dwóch tygodniach od ostatniego wpisu, znalazłam chwilę, by podzielić się z Wami tym, co u mnie ,,lalkowego" słychać. A słychać wiele, bowiem dom w mojej żywiczej kolekcji znalazły trzy kolejne lalki. Ale po kolei.

- Od lewej: Lucifer Ringdoll, Dia SOOM

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Po niespełna trzech miesiącach SOOM zrealizował moje zamówienie. Dokładnie 05. Listopada 2021 roku otrzymałam powiadomienie, że moje cudowne bliźniaki zostały wysłane (!). Powiem więcej - wedle tego, co udało mi się ustalić ta ,,hiperprędkość" w wysyłaniu lalek jest standardem. SOOM'ie, Kocham Cię!

Następną lalką jest MNF Lishe. Tak, zdołałam zamówić ją podczas eventu Halloweenow'ego 2021 roku. Co prawda tylko głowę, ale świadomość, że posiadam kolejną lalkową legendę jest dla mnie niesamowitym powodem do dumy. Poza tym, jak wiecie z poprzednich wpisów, wersją ,,renewal" byłam po prostu zachwycona. 

A na końcu wspomnę o... Lucyferze. Brzmi zagadkowo? A jak! Imię to jest nazwą modelu pochodzącego z firmy ,,Ringdoll". Wstyd się przyznać, ale o fakcie jego zakupu przypomniała mi wiadomość z numerem trakingowym, którą odebrałam kilka dni temu. Lucek to także jeden z legendarnych modeli, wartych trzymania na półce. Uważam go za jedną z najpiękniejszych, androgenicznych twarzy dostępnych na rynku. Co ważniejsze - spełniłam jedno ze swoich marzeń... niechcący. 

Niestey na ciało jeszcze trochę poczeka. Trudno.

I na koniec powiem, iż MOTHER-00 dorobiła się baterii. Jestem chora, więc nie robię nic przy lalkach.

Kolejną nowość to szafka. Tak, wreszcie moje lalki dorobiły się miejsca, które z powodzeniem odetnie im dopływ tlenu (jak to brzmi!). Więcej opowiem o niej, gdy dojdą odpowiednie śruby, mające posłużyć do zamocowania w ścianie. Niestety, jest to minus, ale nie straszny na tyle, by przekreślał całą szafę. 

Warto wspomnieć też o tym: Ryu wreszcie dorobił się ubrania. Nic wielkiego, bluza + spodnie + buty kupione na promocji u Alicji (,,Alice's Collection"). Ale to zawsze coś. Nie będzie już straszył gołym tyłkiem. 

Chciałabym jeszcze móc napisać: Kupiłam ludzką wersję Cyborga! Niestety wszystko wskazuje na to, że nie uda mi się skorzystać z eventu dostępnego w powyższym sklepie: -15% na wszystkie lalki/ciała/części firmy ,,Dollzone". A szkoda, ponieważ rozwiązało by to sprawę mojej futurystycznej opowieści i zamknęło wątek robotów. 

Do następnego wpisu! 

[ENG]

Hello folks,

It has been 2 weeks since my last post. Finally, I have a moment to tell you about BJD news. What happened? A lot! And now I'm waiting for 3 dolls. 

First of all, SOOM really surprised me. They are really incredibly fast in their way of shipping. It's been less than 3 months since I ordered my dolls. Twins are almost with me! 

Dear SOOM - I love You. 

Next. Did you remember the Halloween event in 2021 by Fairyland? I bought a MNF Lishe - head only, but as I noticed many times in my earlier posts, the renewal version is more beautiful than standard Lishe. 

And the last doll (I forgot about him.. yes, it's possible) it's Lucifer made by Ringdoll. He's going to me as well. I hope to receive him as soon as possible. In my opinion he's a one from BJD legendary Dolls and is definitely worth staying in my cabinet. I love his androgenic face - one of a kind. 

In the end, I have a couple news. I got a closet! My very special cabinet for hiding dolls from the sun. Finally after years. But there's a little issue - I need special drilling screws to  attach it to the wall. Has been bought on Amazon. 

I would like to tell You about my MOTHER-00. She received a special battery to her eyes and now I'm able to turn these on. But, because I'm sick, she needs to wait a while.

Also Ryu gets something - new clothes from an event by Alice's Collections. 

I'm so glad when I'm watching how to grow my BJD collection. One doll is one dream, my dream. 

I'm not sure if I will be able to get the DZ Cyborg human version from this event. But never say never. 

Till next post. 

- Cya.