SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Czekam na COA. I'm waiting for new COA.

 [PL]

Pierwsza lalkowa legenda opisana!

Jestem dumna z tego powodu. Poświęciłam kilka dni wyszukując dodatkowe informacje, by uzupełnić sowją wiedzę i szczerze, opłaciło się. Co miesiąc, na łamach mojego bloga, będę postować historię fantastycznych żywiczych modeli. Zawsze w Rekomendowanych postach :).


- Helioty, wesja ,,White Night Destiny". Źródło: www.soom.com

Dla tych, którzy mają problem z zauważeniem wielkiego (tak po prostu wyszło) zdjęcia Heliota, wrzucam link: -> klik <- 

Ale przejdę do tematu głównego. Udało się - załatwiłam nowy COA dla mojej głowy MNF Lishe!!! Denver Doll Emporium zareagował bardzo szybko i certyfikat został wysłany w ciągu 24 godzin od kontaktu ze mną. Mam teraz tylko nadzieję, że poczta tego nie zepsuje. Nie mogę się doczekać <3. 

Osoby nie zaznajomione z tematem odsyłam do działu ,,Box Opening" lub proszę o bezpośrednie kliknięcie w link: -> klik <-

- Do spisania!

[ ENG] 

Hello, 

Today I prepared an article about Legendary BJD sculpts. Sadly in Polish only. I'm not sure if I will be able to find a time to translate it into English within the next few weeks, but I have to mention that the hero of this first chapter is Heliot made by SOOM. 

Please, accept my apologies. 

Further, I'm waiting for a new COA for my MNF Lishe. The first one has been folded and broken because of it. More information you will be able to find here, in the "Box Opening" section or here: -> click <- 

I can't wait for the new one. 

- Cya!