SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Kupiłam nową lalkę. A new doll is comming.

 [PL] 

Witajcie! 

Dzisiejszy post będzie krótki, ale przepełniony radością. W mojej lalkowej kolekcji zagościła nowa panna (!) w rozmiarze MSD. Dodatkowo mogę powiedzieć, że jest to pozycja z mojej ,,Wishlisty", co cieszy mnie podwójnie. Nie przedłużając... zamówiłam Dollzonową Snow w fullsecie.


Po prostu nie mogłam oprzeć się temu pyszczkowi. Coś w niej po prostu jest <3. 

Nigdy nie byłam fanką ,,Alicji w Krainie Czarów", jednakże sympatyzująca do niej stylizacja, wydała mi się wyjątkowo urocza. Jedyne, co w lalce zmienię, to oczy (będzie nosić miodowe, zamiast niebieskich).

No to czekam :D! 

- Cya.

[ENG]

This post will be short, but very rich in some nice information. With real, great pleasure I would like announcement, that I've bought a new doll. She's on the MSD scale and it's a... Dollzone Snow in Fullset. I'm so happy. 

I never thought that in my collection would be a doll a'la "Alices in Wonderland" (I don't like this book). But she has something special deep inside of her. Especially her face. Also I'm planning to exchange her blue eyes for honey. 

So fellas, I'm waiting for her. 

- Cya!