SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Gdzie ta Bera? Where is Bera?

 [PL] 

Witajcie. 

Od czasu, kiedy zamówiłam moją Berę (Soom Breccia), minęły ponad 4 miesiące. Było to 19 Lutego, 2022 roku, zakładka ,,Poczekalnia".


- Zdjęcia pochodzą z oryginalnej strony SOOM'a. Photos by SOOM.

Biorąc pod uwagę, że realizacja zamówienia dla SOOM'a to 4-12 tygodni (do 4 miesięcy) zastanawiam się, kiedy odbiorę paczkę. I szczerze, nie mam pojęcia, ponieważ przypadek Alexandra pokazał, jak przewrotne może być oczekiwanie na lalkę.

Tak jak Berę, opłaciłam go za pomocą rat. Ale już po tygodniu od wpłynięcia ostatniej, zostałam poinformowana o wysłce. Dlatego też niecierpliwię się. 

Wybrałam dla niej perukę, oczy a nawet, BUTY! Breccia zawsze była dla mnie symbolem lalkowej radości. Może właśnie to jest powodem, dla którego nie mogę się jej doczekać. 

- Cya. 

[ENG]

Hello Dear Fellas,

Since the time when I've ordered my Breccia from Soom, a few months have passed. It was on 19th of February 2022. You can check it in my "Waiting Room" (Please click on the link).

The estimated time of realization and delivery order for Soom is between 4-12 weeks. But I'm still wondering when I will be able to pick up my doll? Honestly, I don't know. Especially because of my Alexander. He was ready to ship 1 week later, exactly when I paid off the last part of the layaway. 

That's why I'm feeling impatient. 

But the good news are, that I chose shoes, a wig and eyes for her. Now only waiting left. 

Bera (name of my Breccia) always reminds me of Happiness & Joyfull of life. Probably that's why I can't wait for her. 

- Cya.