SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Bera przybyła- Arrival! Bera has come - Arrival.

 [PL] 

Witajcie.

Na wstępie powiem, że ciężko piszę się post jedną ręką, gdy druga operuję łyżką w zupie. Jest moja pora obiadowa, a ja uparłąm się, by pogodzić dwie rzeczy ze sobą. Dlatego też, podbijam zwinność. Bardzo przydatna w życiu cecha, ale przejdźmy do rzeczy.



Od wczoraj jestem posiadaczką kolejnej panny z wymarzonej wishlisty: Soom Breccia! Zakupiłam moją Berę (tak dałam jej na imię) w lutym tego roku i prawie dostałam zawału. Dlaczego? Brawa dla Pana kuriera, który oparł paczkę o drzwi, zapukał i w tym samym czasie uciekł, gdzie pieprz rośnie. Cóż, takie życie. 

Pełen arrival znajduje się pod tym linkiem: -> BOX OPENING <- 

Z ciekawostek przyznam się, że zapomniałam w jakim kolorze zamówiłam lalkę. Jakież było moje zdziwienie, gdy Bera okazała się o wiele jaśniejsza od Alexandra (!). To także moja pierwsza BJD w białym odcieniu skóry (ang. white skin) do prawie 13 lat. 

Idąc dalej, zaczęłam rozglądać się za jej peruką a nawet, znalazłam idealną sukienkę (i buty!). Jedyne, czego teraz potrzebuję, to odpowiedzi na pytanie: Czy Bera powinna mieć piegi? 

Jest przekochana (jak każda Breccia, a ja szalenie cieszę się z faktu jej posiadania, dumnie nosząc miano jednego z posiadaczy ,,lalkowych legend" :D!) 

- Cya.

[ENG]

Hello Dear Fellas!

Please forgive me, if I made some mistakes, but I'm eating at the moment. It's really hard to do that, especially, when I'm trying as best as I can to eat and write at the same time. But I'm hungry as hell!

From yesterday I became the owner of the one doll from my BJD dolls wishlist: A SOOM Breccia. I was really lucky, because the courier just dropped her near my doors and ran away as far as he could. 

Anyway... The full arrival is available here: -> BOX OPENING <- 

Also I have to confess something: I forgot that I ordered her in White skin. I was really surprised when it turned out that she is much whiter than my Alexander. I was totally convinced that her skin color was "Normal Skin". Since 13 years I haven't this colour. 

But she's a really pretty and fantastic doll. I'm proud to have one of BJD legends.

-Cya.