SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Od Potwora do Kolora! From Monster to Colors!

 [PL] 

Witajcie, 

Oficjalnie zostałam ,,zareinbołkowana" i zrobiłam to sobie sama (!). Co jakiś czas przeglądam lalkowe nowości, które nie pochodzą ze świata BJD. Robiłam to tylko po to by zobaczyć, czy na rynku pojawiło się coś ,,monsterko-podobnego". I tym sposobem trafiłam na ,,Rainbow High".


Moje odkrycie zbiegło się w czasie z żalem po upadku Meredith. Kto nie zna tej historii, zapraszam do posta tutaj: -> klik <-

Co prawda moja przygoda zaczęła się od nieśmiałego podglądania czarno-białej Heater Grayson, pochodzącej z edycji limitowanej ,,Rainbow Shadow High", ale finalnie kupiłam inną lalkę. Była nią zieloniutka Jade Hunter z serii ,,Rainbow High Cheer".

Dopiero po upływie kilku dni zdecydowałam się na Heater. Kolejno wybrałam pomarańczową Poppy Rowan, również z ,,Rainbow High Cheer", zaś kolekcję zamyka plażowa Bella Parker z ,,Rainbow High Pacific Coast".


Cóż, tym sposobem mam już 4 reinbołki. 

Po zapoznaniu się z historią tych lalek, doszłam do wniosku, że mają wiele wspólnego z Monsterkami. Po raz kolejny dostaliśmy: szkołę, nastolatki (a nawet firmową piosenkę!), ale i coś, co pozwala wyrazić siebie: kolor, będący symbolem indywidualizmu. Hasłem reklamowym jest: Let your true color shine! (pol. Niech rozbłyśnie Twój prawdziwy kolor!) Jednym słowem: pokaż, jaki jesteś naprawdę, wybierz swój kolor i bądź w nim dobry. A czy całą tęcze można uważać za synonim pracy w grupie? Myślę, że tak, z tą różnicą, iż każda jednostka (poszczególna lalka odzwierciedlająca dany kolor) tworzy całość z innymi poprzez swoją wyjątkowość. 

Właśnie dlatego mamy teraz ,,tęczowy bum". Każda z nas jest inna, ale razem tworzymy coś fajnego. To prawdziwe hasło RH.

Chciałabym zdobyć jeszcze białą Natashę Zime, szarą Lunę Madison oraz chińską limitkę. 

I tu w zasadzie kończy się moja historia. Cieszę się, że je mam. Na tle innych lalek są po prostu orginalne. Jak na razie nie zdecydowałam się wyjąć żadnej z pudełka. Odczuwam pewnego rodzaju satysfakcję patrząc na zapudełkowane lalki. Nie sądziłam, że określenie ,,Nigdy nie wyjęte z pudełka" może być tak zadowalające. 

Ps. Pokarzę Wam jeszcze mega fajne hasła i karton, w którym była zapakowana Bella. Nie to, że robię specjalnie reklamę, bo korzystam z serwisu ,,Tania książka" (uwielbiam czytać <3!), ale opakowanie dla lalki obłędne!

- Cya!

[ENG]

I did it. I've bought a couple Rainbow High dolls. 

To be honest, I still do not believe in this fact, because since Monster High times any of non-bjd dolls does not catch my attention.

This is my little habit and routine. From time to time search the internet for dolls similar to Monster High. That's how I found Rainbow High. 

Also, I really like these dolls. My very first one was Heather Grayson, but before her I bought a Jade Hunter from "Rainbow High Cheer''. A couple weeks later in my house were Poppy Rowan (RH Cheer), mentioned Heather Grayson (RH Shadow) and Bella Parker (RH Pacific Coast)

Well... this reminds me of Monster High: its own song, school, and style. Any color is so unique and makes You unique. It teaches us one simple rule: You are fantastic because you are one of a kind, and working in a group, respecting each other, we are able to create fantastic things. That's why colors matter. 

I really would like to have limited Chinese RH, Natasha Zima & Luna Madison from Shadow Collections.

- See you next time.

Komentarze

  1. Rainbowki są świetne, jednak tak naprawdę podoba mi się tylko kilka z nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Elena :) Dziękuję Ci bardzo za komentarz. Zawsze jest mi bardzo miło, gdy ktoś ,,zatrzyma się" na chwilę, by napisać to, co myśli na łamach mojego bloga.

      Mam dokładnie takie samo zdanie. Oglądałam nawet te najnowsze i jakoś tak mnie nie przyciągnęły. Choć w serii ,,Vision Divas" Ayesha Sterling wygląda bardzo zjawiskowo.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas ;)!