SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Nowy komiks. A new comic.

 [PL]

Jeszcze nie wiem, na co liczyłam myśląc, że zrobienie komiksu zajmę ok. godziny. Po mimo przygotowanych wcześniej zdjęć, poległam na obróbce. Bardzo zależało mi, by każdy kadr miał nieco zagadkowy, niespokojny wygląd. I tak zaczęła się przygoda...


Powiem wprost, pokonał mnie zestaw gotowych akcji w Photoshopie. Niestety poziom moich umiejętności (jak i wersja PS'a którą mam, odpalana na korbkę, tak to stary trup, ale na moje potrzeby wystarcza), sprawiły, że przez długi czas nie byłam w stanie nałożyć porządanego efektu na pojedyńcze ujęcie. Walka z tym zajęła prawie dwie godziny. Aż wreszcie wykombinowałam jak obejść system :). 

Gdybym nie odwlekała tego prostego rozwiazania, już dawno sesja byłaby gotowa. Ale nie: Ja siama, dumna i niezależna! Będę głową kruszyć ścianę! ... Ech. 

W efekcie bolą mnie oczy, tylna, dolna cześć ciała powszechnie nazywana - każdy wie jak - a kawy mogłabym napić się już tylko dożylnie. Nie powielajcie moich błędów, proszę. Jeśli znacie proste rozwiązania jakiś problemów, użyjcie ich, a nie wmawiajcie sobie, że są za łatwe. 

A teraz zapraszam do komiksu. Tradycyjnie dostępny w dwóch wersjach językowych: PL/ENG, w specjalnie przeznaczonym do tego panelu.





[ENG] 

I've prepared a new comic for You guys. But till now I have no Idea on what I counted when my first thought was: It will be less than an hour to prepare a comic! I was wrong, soo sooo much. 

Photoshop's actions beated me. Because of my skill level and the version of PS that I got, it was a little hard to receive the effect that I wanted. So after 2 hours my biggest achievement was a strong headache. Ofc I knew the simplest solution, but I was trying to figure out a more complicated option. Why? I don't know. Sometimes being a strong and independent woman just sucks. Believe me, it's not necessary. 

Now I'm dreaming only of drinking a cup of coffee and a massage. I'm exhausted.

But the comic is ready. You will be able to find it in the special section, near the right corner of this blog or just in this post :).

- Enjoy!