SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Panie Dollzone, no chyba jednak ,,NIE". No for Dollzone fullset.

 [PL] 

Witajcie. 


Kilka dni temu obiecałam Wam opowieść o dalszych problemach mojej nowoprzybyłej Dollzonki.  Przygotowałam sobie zdjęcia, niespodziewanie zrobiłam dwie sesje i co najgorsze, znalazłam kolejną usterkę.  Na szczęście, sprawa jest już załatwiona. Zapraszam do postu.



Humble (dla tych co nie wiedzą lub nie pamietają, to imię mojej Snow) okazała się mieć więcej, niż jeden problem. Pełen box opening znajdziecie tutaj a pierwszy post o wątpliwej jakości dollzonowego fullsetu, tutaj . 

W mailu do Alice's Collections (pośrednik u którego zamawiałam lalkę), opisałam całą sytuację, załączając zdjęcia, jako potwierdzenie moich słów. Zaproponowałam też kilka rozwiązań, takich jak wysłanie nowej głowy, czy zwrócenie pieniędzy za wadliwy makijaż. Było to 29 października, zaś już kilka dni później, 1 listopada dostałam odpowiedź. Wyglądała tak:


 
* Specjalnie dla Was podkreśliłam najlepsze fragmenty. Zamieszczam też ich tłumaczenie na rodzimy język: 

,,(...) Dollzone po sprawdzeniu treści wiadomości i zdjęć stwierdził, że makijaż lalki mieści się w ich standardach. (...) Powiedzieli także, że ,,ciemne plamy" znajdujące się pod dolna wargą lalki, to element makijażu imitujący cień, a nie plama zrobiona przez brudny palec. (...) Co do kwestii zaciasno uszytego ubrania, Dollzone powiedział, że zrobiono tak specjalnie, bo lalka w ciasnych rzeczach wygląda fajniej (...)." 

Moja reakcja:

 
Jaki był finał? 

Ostatecznie zgodziłam się na zwrot pieniędzy za makijaż. Doszłam do wniosku, że Humble dostanie nową twarz, oczy oraz perukę. 

Wnioski: 

Nie jest to pierwszy raz, gdy Dollzone popkpił sprawę z fullsetem. Moja MOTHER-00 również nie została wykonana należycie. Blush firmowy (cieniowanie ciała) pozostawia wiele do życzenia, np. jest starty na jednym z kolan - widać to, gdy lalka zgina nogę, lub np. na prawym sutku nie ma go w ogóle.

Reasumując, Moi Drodzy nie polecam Wam zakupów fullsetów od Dollzone. Chyba, że zdecydujecie się na zdjęcia pokazowe Waszego zamówienia przed wysłaniem, lub ,,firmowa jakość" jest dla Was zadowalająca. 

I na koniec wspomnę jeszcze o ostatnim, elfim problemie. Spójrzcie proszę na perukę. Jest to wig (po ang. peruka) wchodzący w skład fullsetu. Takich prześwitów to nawet LeekeWorld by nie wykąbinował (firma robiąca głównie peruki dla lalek BJD; jedna z większych na rynku; do dziś robią peruki z prześwitami - i nie mam pojęcia, dlaczego ludzie to kupują. Patrz ,,firmowa jakość"???).


Zobaczcie, to ilość włosów, która wypadła po jednorazowym przeczesaniu peruki ręką. I wcale nie szarpałam!


Jeszcze pokarzę Wam ,,zakręcone" firmowo włosy. Jakbym nie kombinowała, nie wyglądają tak jak na zdjęciach pokazowych.


To tyle. Jak zawsze jakieś przygody. Do zobaczenia w następnym wpisie.

- Cya!

[ENG]

Hello Folks, 

Today I'm gonna continue Humble's story about all her problems. Ofc. with the fullset. Original posts are available here: Fullset problems and Dollzone Snow Box Opening

Everything that you supposed to know is in the pictures above & under this text. 

After I contacted Alice's Collections, I agreed on the refund for makeup. But this very popular meme is the best comment in this situation on the DZ answers.

However it was not the end of her problems. I've found bald spots on her fullset's wig. "Company Quality" as DZ said is a joke. 

If you decided somewhere to buy any dolls from DZ in the fullset, please reconsider it. Both my limited dolls: Cyborg Ji Zero and Snow have problems with body blushing. It's not the "strongest part" of Dollzone. For eg. MOTHER-00 (my cyborg) has missing spots on her knees and breast. I was even laughing that blushing just disappeared from those areas.

Conclusions: Humble will receive a new wig, eyes and probably faceup. Maybe I will be able to fix her better. Ech Dollzone, keep your quality for Yourself. 

- Cya!