SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Jesienny zachwyt, czas Halloween. A Halloween Time.

 [PL] 

Witajcie. 


Od czasu, kiedy zbudowałam dioramę, minęło dziesięć dni. Przyznam, że było to niesamowite przeżycie, które dostarczyło mi wiele zabawy, nie raz powodując uśmiech na twarzy. Gdybym miała zrobić to znów, nie zawachałabym się ani chwili, mając na uwadze, jak przyjemnym urozmaiceniem w hobby było to doświadczenie.



Cały proces powstawania dioramy będzie dostępny na dniach. Jednakże dziś wrzucam krótką sesję zdjęciową mojej Humble. Jak na kogoś, kto ,,załapał się przypadkiem" (przyszła nieoczekiwanie odsyłam do działu arrival i ostatniego posta), wyszła naprawdę nieźle. Ba, świetnie! 

Zapraszam do sesji halloweenowej. Podzielę się z Wami moim jesiennym zachwytem.


[ENG] 

Hello folks! 

It's nice to see you again on my humble blog. Are you ready for Halloween? I hope so!

Since the time when I've built my little diorama 10 days have passed. It was an incredible and very fun thing. Now I know if I have to do it again, I would. 

Entire process of making this diorama will be available soon. Probably next week. But today I'm gonna show you a few photos prepared especially on Halloween. Starring: Humble, DZ Snow Limited.

- Cya!

Komentarze

  1. Piękna sesja w liściach ❤️
    Ja zbieram się do dioramy już ponad rok, jednak nie potrafię się do tego zabrać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eleno <3. Zawsze jest mi niezmiernie miłó, gdy mam okazję przeczytać komentarz od Ciebie.

      W pełni rozumiem. Dla przykładu moja cyborgowa panna już drugi rok siedzi bez skończonego makijażu (specjalne naklejki na ciało, by dodać wrażenia części mechanicznych). A z dioramą było tak, że sam karton leżał tydzień, aż w końcu pomysł na dioramę narodził się przypadkiem (z lenistwa, haha, bo nie chciało mi się kartonu wynosić). I prosze jakie efekty :)!

      Dlatego daj sobie czas, może nie zrobiłaś jeszcze dioramy, bo po prostu nie poczułaś, że ,,już trzeba"?

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas ;)!