SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Kokardka pełna zła. A Ribbon fullifiled by Evil.

Jeśli ktoś jest w stanie wytłuamczyć mi, jakim cudem będąca w szczelnym zamknięciu wstążka, pochodząca z fullsetu Humble, mogła narobić tyle szkody, to będę niezmiernie wdzięczna. Do teraz nie mam pojęcia, jak to się stało, lecz... zapraszam na ciąg dalszy posta.


Jakość fullsetu od Dollzona od samego początku pozostawiała wiele do życzenia. To, o czym zaraz przeczytacie, jest kolejnym dododem fuszerki wyżej wymienionej firmy. Kto nie wie, bądź nie pamięta, zapraszam do wpisów pod tym adresem: ,,Nowa Panna przyjechała!" i ,,Panie Dollzone, no chyba jednak... ,,NIE" " .
 
,,Sprawcą" jest czerwona kokarda w białe serduszka, mocowana za pomocą welurowej tasiemki (?) na głowie. Spodobała mi się tak bardzo, że zostawiłam ją w spokoju. Kolejno, dwa dni temu, wybrałam się z Humble do ogrodu, by zrobić kilka zdjęć. Straszne zimno przegoniło mnie na tyle skutecznie, iż do obróbki nadawały się może ze trzy-cztery fotografie.

Wczoraj, ustawiając lalkę na stojaku, zauważyłam dziwne, zaciemnione plamki na włosach. Po dalszych oględzinach, plamki okazały się być pokruszonymi paprochami i kawałkami welurowej wstążki.

Wyglądało to tak:


Na szczęście udało mi się to wyczesać a nawet, wydmuchać wszystkie z nich. Niemniej jednak, jest to kolejny minus dollzonowego fullsetu. Wstyd. 

Chociaż... cała ta historia zainspirowała mnie, by zmienić wygląd Elfki. Przede mną DUŻO pracy... ale, czy nie warto, gdy ma się wizję? 

- Cya!

[ENG]

Hello folks, 

The quality of fullset made by "Dollzone" leaves much to be desired. For a couple seconds You will be able to write about their next example of totally screwed work. For my earliest complains according with Humble fullset, please have a look here: "Dollzone Snow Box opening" & "NO for Dollzone!" .

A perpetrator of this situation is a red ribbon with white hearts being a part of the fullset. You can put it on the doll's head with a velvet cord. It looks very nice, so I decided not to remove it. But after a photo session in my garden, two days ago I noticed very strange, black dots between Humble's hair. Guess what? They were velvet parts ... 

I have no idea how it could happen. Especially when all my dolls are in a glass cabinet.

The good news is, that I removed all of these completely and the new concept of my Humble just came to my head. So a lot of work ahead. 

No more fullset by Dollzone. No more. 

- Cya!