SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Nowa lalka w drodze. A new doll is comming.

Kilka dni temu zapłaciłam ostatnią ratę za mojego drugiego Cyborga. Zadowolona z siebie, zdziwiłam się i to bardzo, gdy Alicia napisała, że... lalka już na mnie czeka. Ale czad!

Couple days ago I just paid my last instalments for Dollzone Ji Cyborg Robot. Fulfilled by pride, I was also surprised when Alicia said: Your doll is waiting for you. She's ready to ship. Awesome!

 
Mowa oczywiście o zamówionej podczas majowego, dollzonowego eventu ,,Ji Cyborg Robot Zero". Była to ostatnia szansa, by dorwać ludzką wersję tej wspaniałej lalki. Co prawda, u mnie będzie to kolejny cyborg, ale... z niespodzianką :). Bo ja kocham roboty! Już nie mogę się doczekać pracy nad nią a w zasadzie, nad Obiema Matkami.

I bought her on 24 May 2023 directly from "Alice's Collections". It was the last chance to get her, because she's been marked as a discontinued doll. It will be the second cyborg in my collection but not "typical one". As a huge fan of science-fiction novels, games and AI, cyborgs & robots I'm announcing: prepare yourself for a little surprise.  

W ciągu ostatnich dni, odświeżyłam swoją pracownie. Nowy blat dodatkowo okryty specjalna, skórkowaną matą, pozwala mi na uniknięcie nieprzyjemnego bólu, wywołanego zbyt zimną powierzchnią. Jednak co drewno, to drewno. Dzięki czemu, po długich miesiącach, znów mogłam wrócić do swojego pokoju. Mam nadzieję, że podczas zbliżającego się urlopu, będę w stanie przetestować,,roboczą matę", pracując nad cyborgami.

In the meantime, my workroom has been refreshed. Now I have a very beautiful wooden workbench specially prepared for my needs. For me it is very helpful to avoid the pain caused by glas, the very cold top of the desk that I had before. Because of that I'm finally able to return to work on my dolls. What a feeling! 

Szczerze, nie mogę się doczekać. Tym bardziej, że postanowiłam podjąć się pewnego wyzwania: zrobić perukę z... kabli. A może w trakcie robienia jej, wymyślę jakąś ciekawszą koncepcję? Zobaczymy. Fakt faktem Mother 01 (cyborg, który właśnie do mnie leci) dostanie również tradycyjnego wiga oraz magnesy, zamontowane po bokach głowy. Chyba, że nie znajdę sposobu na ich umieszczenie.

I hope during my upcoming holidays I'll be able to work on both cyborgs. That will be a real test for the leather desk mat which I purchased to additionally insulate the desktop. And I accepted a little challenge: making a wig from cables. Sounds weird? Fantastic! Mother 01 will have extra magnets on the both sides of her head and maybe even clothes. All of it depends on my own thoughts. But her look is 95% complete.


 Reasumując, Viva AI!