SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Partactwo Dollzone - Finał. Dollzone screw up again - All done.

Sprawa z Dollzonem została rozwiązana. Od finalnej wymiany maili pomiedzy mną, a firmą mineło już kilka dni, ale dopiero teraz jestem w stanie opowiedzieć Wam o szczegółach. Gotowi? No to zaczynamy.

My problem with Dollzone found a solution. Since the last time we spoke through an agent, a couple weeks passed. Finally I'm ready to tell you more. Are you ready? Let's get it started. 

Dla wszystkich, którzy nie wiedzą o co chodzi, małe przypomnienie: Dollzone spartaczył kolejne moje zamówienie. Sprawa dotyczyła zarówno lalki, sposobu jej odlewania jak i zapakowania, a nawet samego opakowania. Zapraszam do zapoznania się z pełnym opisem, dostępnym pod tym linkiem: Partactwo Dollzone. Spokojnie, jest to odnośnik to posta, bez żadnych wirusów ;).

For all people who have no idea what happened, a quick reminder: Dollzone messed up with my last order again. Doll was dirty in the same box, and  had marks after casting. I even noticed food sauce on the top of the doll's box. For more info please click into the link: Dollzone screw up again.  

Moją MOTHER-01 dotarła 11 września a 13 wysłałam maila do ,,Alice's Collections". Opisałam całą sprawę, załaczyłam zdjęcia i już kolejnego dnia, historia została przesłana do Dollzone. Dwa dni później Alicja odpisała, przekazując w imieniu DZ przeprosiny a także, informacje, że DZ przystaje na kilka z zaproponowanych przeze mnie rozwiązań. 

I received my believer doll 11st September 11th, but an official complaint was sent to Alice's Collections two days later. I explained all the situations, attached photos and said that it was not the first time that I had problems with DZ. Two days later Alice answered me and said that DZ sent an official apology and agreed on a couple solutions, which I proposed.

Co dokładnie? MOTHER-01 dostanie nowy headcup w poprawionym logiem (przypominam, że na starym widniało logo ,,Doll Chateau" a nie ,,DZ"). Kolejną rzeczą jest voucher na wyliczoną przeze mnie kwotę oraz nowy karton.

What kind of solutions? DZ produced a new headcup with corrected DZ logo. Also they will send me a new box and a voucher with a discount for my new order.

W zeszłym tygodniu otrzymałam wiadomość, że headcup jest gotowy i czeka na moje ostatnie zamówienie, by Alicja mogła wysłać go razem z innymi rzeczami. Fantastyczna wiadomość :)! Oficjanlnie sprawa jest zamknięta.

For a couple days I know that headcup is ready and Alice just waits to send it to me with my last order from AC.

A teraz opowiem Wam, co się stanie z voucherem. Now let's talk about voucher.

Humble dostanie... siostrę! To już postanowione. W moim domu zagości ,,Scrumble", czyli szara wersja DZ ,,Snow" (ten sam model, co Humble). W odróżnieniu od miłej i uroczej Humble, Szara Elfka będzie zadziorna. 

I've decided that Humble gets... a sister. "Scrumble" will be my new, grey elf girl - totally opposite character to Humble.

Reasumując, szczęśliwe zakończenie. Może czas napisać jakąś baśń o dwóch siostrach? 

Trzymajcie się, do następnego wpisu :).

A happy ending. Maybe I should reconsider writing some kind of fairytale about two sisters?

Hmm... cya in my next post!