SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Przebieranka. Meredit's dress up.

Co prawda, moja szafa nie ugina się od lallkowych ubrań, ale postanowiłam coś zmienić. Może nie jest to wiele, ale cieszy mnie to, co mam, a przede wszystkim fakt, że kierując się kreatywnością, osiągnęłam całkiem fajny efekt. Ubranka doczekała się Meredith. A co z tego wyszło? Zobaczcie sami.

My closet is not filled with BJD's clothes. I have just a little and maybe for someone it is not enough, but I've decided to change something. I've used my creativity to receive the best effect as I can only achieve. That's why Meredith got new clothes. Are you ready?


Od połowy czerwca Meredith była cały czas w tych samych ubraniach. Dla tych, którzy nie mają pojęcia jak wygląda przebieranie lalek, powiem, że jest to całkiem przyzwoity okres czasu, w którym lalka może pozostać w jednym ubraniu. W świecie BJD nie ma potrzeby przebierania swoich żywiczych kompanów co przysłowiowe ,,5 minut". Zwłaszcza jeśli mamy do czynienia z fullsetem albo lalka po prostu wygląda dobrze. 

Since the middle of June Meredith has had the same clothes. It's not a big deal in the BJD World. Honestly it's quite normal to wear one set for such a long time. Especially when your doll has a fullset or just looks so good.


Ostatnio przeglądając lalkowe ubranka byłam ciekawa, co ja w ogóle mam. No i... o tyle. I teraz rzecz najfajniejsza: TO NIE JEST MAŁO. Powiem więcej, to jest cholernie dużo, patrząc po jakości wykonania i firmach od których kupiłam te wszystkie rzeczy. Jak sami widzicie, w mojej kolekcji znajdują się rękawiczki z prawdziwej skóry od ,,Freedom Teller", bo nie wyobrażałam sobię, by mój Alexander takich nie miał, czy też limitowane buty, noszone przez wspomnianą piękność od ,,Taty Paradise". Ja po prostu cenię jakość, dążąc do tego, by realizować swoje lalkowe wyobrażenia. Jeśli wymyślę sobie np. białe skórzane szpilki SD16 bez zapięcia na kostkę, to nie tylko przekopię, ale i też przeryję internet, by je znaleźć.

Last time after checking all my bjd stuff, I noticed that in my collection are very unique items. For eg. gloves made by "Freedom Teller" from real leather or limited shoes by "Tata Paradise" worn by Meredith. I can not imagine that my Alexander doesn't have these beautiful gloves or Meredith shoes, because if I imagine something, I did absolutely everything to make it true. This is the way I am. I want to satisfy myself and be proud of my own creation.


Muszę przyznać, że podczas całej przebieranki bawiłam się naprawdę dobrze. Ba, nigdy nie pomyślałabym, że to może być aż tak przyjemne. Nawet przemknęła mi myśl o nakręceniu filmików z przebieranek. Kto wie? Kto wie...

The whole dress up process was incredible fun. I didn't realize that it could be. Even I thought about making a dress up movies. These are very popular and could be a very good idea.


A teraz zwróćcie uwagę na detale. Specjalnie wybrany biały zestaw bransoletek jak i srebrny naszyjnik tylko podkreślają harmonię tej stylizacji. Wszystko jest stonowane, pasujące do siebie a przede wszystkim, bardzo, ale to bardzo w moim stylu. Meredith jest po prostu piękna.

But, let's talk about the details. I've chosen a set of bracelets in white palette to bring harmony to the entire Meredith's look. Please, pay your attention to her beautiful zirconia's earrings and silver necklace. In the combination with a tulle skirt and cream sweater giving her a sensual look. She's just beautiful.

A jak to wygląda u Was? Czy często przebieracie swoje lalki? Czy jakość wykonania ubrań ma dla Was znaczenie? A może liczą się tylko dodatki? Dajcie znać. 

What about your dolls dress up? What is more important to you: details or clothes?

 - Cya!