SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] ,,A" jak Alan. "A" like "Alan".

Alan zadomowił się na dobre. To moja pierwsza lalka w 17 letniej historii lalkowania, która najszybciej dorobiła się ubrań. Równie szybko poszło mu z dziewczyną, pierwszą, limitowaną rzeczą oraz sesją zdjęciową. Wziął co chciał i jest super.

Alan is the first doll in my entire BJD's doll history who got clothes, wig, shoes and accessories in the fastest way. Just as quickly as he got all of this stuff, he gets a girlfriend, first photo-story and officially the first limited item. Just rock.


Dla wszystkich, którzy nie mieli okazji zobaczyć box openningu, zapraszam pod ten adres: If you just missed his box opening, please have a look here: -> MNF Alan Box Opening

A teraz opowiem Wam o ,,alanowych zakupach". Złożyłam zamówienie dziewiątego grudnia, za pomocą ,,Alice's Collections" i dziesiątego stycznia, miałam już paczuszkę. Zdziwiłam się bardzo, gdy zobaczyłam, że zamówione dla niego spodnie ,,pierwszej potrzeby" są na gumce i mają kieszenie :D! Strasznie mnie to rozczuliło.

And now let me tell you about shopping. I placed an order on 9th December 2023 through the "Alice's Collections" and 10 of January a bag arrived. I was really surprised when I noticed that his pants have tiny pockets! It was such a lovely feeling.


Ale przy butach pojawiło się już niezadowolenie. Ogumiona podeszwa wygląda jak tani breloczek z odpustu (przez za jasny, zbyt przeźroczysty dla mnie kolor). Co nie zmienia faktu, że faktura, jak i kształt gumy jest wycięty fantastycznie. Gdyby tylko kolor był ciemniejszy, to nie miałabym się do czego przyczepić. Reszta była jak najbardziej O.K.

But I was unsatisfied with the quality of his shoes. Especially with the shoe sole. Probably has been made from some kind of resin mixed with rubber in very light colour, which guaranteed these a very cheap, sloppy look. If they use a darker shade it would be much better. But... shape was really good, detailed. I like it<3.


Z czasem sprzedam jego perukę oraz buty, gdy tylko znajdę coś odpowiedniejszego. Ważne, że zapobiegłam lalkowej goliznie, już na początku roku.

With time I'll have to sell this set and wig. Sadly the wig cup is too big and I didn't know that His head size is 6-7 not 7-8 inch. 

Alan:


- Cya!