SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] MNF Alan: Box opening.

Moi Drodzy, witam wszystkich w nowym roku. Mam nadzieję, że przyniesie on masę lalek i spełnienie każdego, najskrytszego marzenia. A teraz opowiem Wam o swojej najnowszej lalce. Zapraszam.

Hello my dear, I'd like to warmly welcome all of you in this new year. Let it bring lots of new dolls and make your dream come true. And now let me introduce my new doll.

Tajemniczym prezentem od Świętego Mikołaja okazał się być... Minifee Alan. Od kilku miesięcy myślałam o zakupie chłopaka w rozmiarze MSD, który byłby idealnym kandydatem na ,,tego jedynego" dla mojej Meredith. A wszystko zaczęło się od snucia historii w klimatach steam-punkowych, gdzie młody chłopak z nizin społecznych zakochuje się przepięknej skrzypaczce.

Santa brought me a MNF Alan this year. He was a "secret gif". For a couple months I thought about buying someone who would create a couple with my Meredith. Additionally at the same time I created a story about a steam-punk city. A boy from the lowlands, who falls in love with a very beautiful violinist. 

Oklepane, ja wiem, ale ile z takich historii wyrasta na potężne, złożone sagi :)? Reasumując, Mere jest przeszcześliwa. I ja też. 

Sounds a little bit corny? Yes, but plenty of good stories started this way.

Okazja do zakupu nadażyła się w październiku 2023 roku. Po szybkiej wymianie zdań oraz płatności, Alan już na początku grudnia został wysłany. Niestety zapłaciłam tak wielkie cło, że zrobiło mi się smutno (1/3 wartości lalki)... i mało brakowało, by nie dotarł jako prezent na Święta. Ale... udało się.

An opportunity to purchase has arisen in late October 2023. After a very fast word exchange and payment, he was shipped to me in the first week of December. Sadly I paid a very big custom duty (1/3 of total hi's value) and I've thought that I'm not gonna make it and he will have to stay with the customs till January. But I did it! 

Dlaczego MNF? Chciałam coś, co będzie pasowało stylistyką oraz proporcjami do Meredith. Dlatego B-line (Fairyland wycofał z produkcji te ciała w 2021 roku), stał się oczywistym wyborem. Natomiast Alan był modelem, któremu przyglądałam się już od jakiegoś czasu, więc pomyślałam: Czemu nie?

Why MNF Alan? Because he matches really well to Meredith as a being Fairyland's sculpt. However I have to confess that he was one of the dolls that I had been watching for a couple months. Just because of his face. He has something inspiring to me and kept it in a positive way. So I thought: Why not? 

Pod tym linkiem znajdziecie pełen box opening: Full arrival is available here: -> MNF Alan Box Opening <- 

Na ten moment czekam już na jego pierwsze ubrania oraz buty. Bo oczy a także perukę już ma. 

Alan got eyes and a wig, but we are waiting for clothes and the rest of the accessories. 

- Trzymajta się! Cya!