SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Krzywa Bera. Bera: The Crooked Girl.

Strasznie głupia sprawa. Nie wiem już, kto zawinił bardziej: ja, czy SOOM? Dlatego winę dzielę po równo. Przy rozpakowaniu prezentów świątecznych.. wyszło szydło z worka. Nie przeciągając, zapraszam. 

A very stupid thing. Honestly I have no idea who is really guilty? Me or SOOM? That's why I've decided to split this fault into half equal parts. Christmas's gifts unboxing showed me the truth about one of my dolls. Heh... let's read it together.


Najgorsze jest to, że zapomniałam o całej sprawie. Jak? Naprawdęnie wiem. Miniony rok był bardzo zakręcony i ciężko było skupić myśli. Ale zajmijmy się sprawą mojej soomowej Brecci, czyli ,,Bery".

The worst thing was that I totally forgot about this case. Seriously, how? I don't know. Maybe because I was very busy, completely twisted last year? But let's go back to Bera. She's my "Breccia" made by "Soom". 

Zamówiłam ją w 2022 roku, a od dnia arrivala, czyli od 11 czerwca, stała w gablocie. Kilka razy wyjęłam ją na ,,standardowy lalkowy przegląd". A i raz, by ubrać ją w ,,rzeczy pierwszej potrzeby". Tyle.

I ordered her almost two years ago and she arrived on 16th of July 2022. Since this time I kept her in my glass cabinet. Couple times I just did basic doll's maintenance. That was everything. 

W połowie stycznia przyszły mi gacie Alana oraz akcesoria dla pozostałych lalek. Wyjęłam więc Berę, zdjęłam jej headcup'a no i... zobaczyłam, jaka jest krzywa.

After receiving stuff as a part of my christmas gift including Alan's clothes, I've decided to change her eyes. And then I noticed how crooked she was. 

Problem dotyczy oczu. Jak widać na zdjęciu poniżej, prawe oko jest zdecydowania szersze, niż lewe  i ma inny kształt. Dodatkowo jest usytuowane niżej, co świadczy o zniekształconej formie odlewowej... Zaś wyprowadzone przeze mnie linie symetrii są dowodem na to, że zjawisko symetrii tutaj nie zaszło. Lalka ma krzywe, różnej wielkości oczy.

The eyes were a problem. As you can see in the pictures below, the right eye is much wider than the left. It has a different shape as well. Also the right eye is bigger than the left. All of these things are proof of faulty sculpture form. A  symmetry does not exist. And symmetry's line that I draw on pictures are proof of it.

Dzięki SOOM. Good job SOOM.

Co teraz? What happened next?

Po takim upływie czasu, reklamacja nie ma sensu.  Pewnie nie dostałabym żadnej, za wyjątkiem ,,we sorry". Zamiast rozpaczać, podjęłam już kroki, by znaleść kogoś, kto podejmie się modyfikacji. Oczy trzeba po prostu skorygować. Jest to jak najbardziej do zrobienia :). Sama niestety nie dam rady, ponieważ jest to poziom pracy z życiwcą na którym się nie znam.

A Complaint makes no sense after such a long time so it's pointless to write to SOOM. The best option is send her head to someone who will be able to do her eyes correction. 

Now I'm searching. 

Przed Berą jeszcze długa droga zanim odzyska twarz. Pocieszającym jest jednak fakt, gdzie w mojej wyobraźni wiem doskonale, jaka jest piękna :).

It will take a while for her to get a good look. But she's worth it.

- Cya :)! 

Ps. Zamiast ,,smaller" powinno być ,,bigger" :).