SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Niespodziewana Miłość. Unexpected Love.

Intrygujący tytuł, prawada? Moja kolekcja lalek BJD jest złożona z bardzo konkretnych modeli. Wyjątkiem od tej reguły, był MNF Alan, chociaż jego i tak chciałam. A tymczasem, końcówka roku przyniosła mi pomysł na partnerkę dla jednej z moich Panien SD. Ciekawi co dalej? Zapraszam na wspis o niespodziewanej miłości. 

It is a very intriguing title, isn't it? My BJD collection is very specific, which means fulfilled by sculptures that I really wanted to buy, not 'occasionally purchased'. Of course MNF Alan has been purchased in this way, but he's one of my dream dolls straight from the Wish list. But I fell in love with very beautiful women. A BJD woman, unexpected love. Wanna know more?


Myślę, że większość z Was kojarzy firmę produkującą lalki BJD ,,Impldoll"? Historia tej działającej od 2010 roku chińskiej firmy jest dość ciekawa, chociażby z tego względu, że przeszli całkowity lifting swoich lalkowych rzeźb. A nawet można posunąć się do stwierdzenia: Od zera do bohatera. Ale, skupmy się na konkretnym modelu, bo to właśnie on jest obiektem moich zainteresowań.

I think that "Impldoll" is a  very well-known company for many of you. This  chinese based company operating from 2010 has a very interesting history. Impldoll completely changed their own sculpture's style and now I can say: they did it good. From Zero to hero! But let's go back to our thoughts the correct way. 

Powiem krótko: Linia Star65, model ImaraI'll be brief and blunt: Star65, Imara, link: <Impldoll Imara>.

Zmiana rzeźbiarzy wyszła Implowi tylko na dobre, zaś ich nowe ciało: Impl63 model jest po prostu peześliczne (odliczając za szerokoie i zbyt uniesione do góry ramiona oraz paskudne jointy w nadgarstkach). Moi drodzy - IMPLDOLL WYROBIŁ SIĘ! 

Also I have noticed that the new body "Impl63 model" just rocks (except ugly joints in wrists and to tensioned arms - in my opinion). 

* Jako ciekawostkę powiem, że ich ciała były od zawsze używane do hybrydowania lalek z Soomem z uwagi na prraktycznie identyczny resin match (kolor żywicy). 

As an interesting fact you have to know that since the beginning, the impldoll has been used to make hybrids with SOOM. Due to resin color.


Postanowiłam też zasubskybować strone Impla na FB, by zobaczyć co tam ludzie robią ciekawego z ich lalkami. I szczerze: szczęka mi opadła. 

After subscribing to the Impldoll fb page I was surprised. How many beautiful dolls do they have? Just WOW.

Przez to zdjęcie zakochałam się w Imarze. (stety!) Niestety dorobiłam jej już historię i chyba... (WRESZCIE, nie pamiętam już po ilu latach...!) mam ,,najbardziej pewną" kandydatkę na drugą połówkędla mojej Haruki (siostry Alexandra - dla tych, co nie wiedzą)

A przekonały mnie te zdjęcia, pochodzące z oficjalnego profilu Impla na FB:


Co o niej sądzicie? Czy też mieliście takie ,,miłosne wojaże" :D?

Now Imara is the most certain candidate to be Haruka's girlfriend. Just look at her: She's incredibly beautiful. A few photos from Impl FB.

What do you think about her? Do you like Impldoll dolls?

- Cya!