SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Nowe buty Ryu. Ryu's new shoes.

Ostatnio tak zebrało mi się na uporządkowanie kolekcji. Podczas przyglądania się lalkom, wpadłam na kilka pomysłów. Zaś jednym z nich było skompletowanie mojego flagowego chłopaka. Rozwijając tytuł, zapraszam do posta.

Last time during the watching over my dolls collections, I had a couple ideas. One of these ideas was a case of buying necessary things for my most important SD boy, Ryu. Are you ready for a little elaboration?

 
Nie raz  ciężko wzdychałam do butów (tak, jestem świadoma, że mogę teraz brzmieć jak jakaś ,,Karyna") z Migidoll'a. Konkretnie tych:

Many times I so badly desired a pair of trainers made by Migidoll (Desired shoes? Sounds like being a Karin! I know it!) These shoes:


Dlaczego? Ponieważ były one niezłym dopełnieniem całokształtu postaci mojego Ryu. Niestety  ciągle coś nie pozwalało skupić się na konkretnym celu. W końcu udało się odłożyć kilka groszy i.. kupiłam, ale trochę inne (bo na takie starczyło mi pieniędzy), łapiąc siety msamym na event, gdzie Migi oferował 30% obniżki na buty oraz peruki. 

Why? It's simple. In my personal opinion these were a good complement to Ryu's character. Sadly, within the last few years I couldn't focus on these because there was always something to do. Finally, it's done. However, not exactly these shoes, but 99% similar and also made by Migidoll.


No to teraz jeszcze tylko jointowane dłonie. Now only jointed hands are left.

- Cya!