SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Alan!

Alan wreszcie wrócił do domu. Od początku czerwca, gdy dostałam pierwsze zdjęcie poglądowe, przebierałam nogami, by zobaczyć go jak najszybciej. Gdzie był? Co robił? Zapraszam do posta :).

Alan has returned home finally. Since the beginning of June I couldn't wait for him. Especially after receiving the first photo of his new look. Where has he been? What has he done? Let's read!


Tak, ja wiem - jest cudowny, a cudowność ta pochodzi Rakeru Sensei. Tej utalentowanej hiszpanki, nie trzeba nikomu przedstawiać. A dla tych, słyszących tego nicka poraz pierwszy już wyjaśniam: jest to artystka zajmująca się malowaniem lalek BJD od - jeśli dobrze liczę - ok. dwudziestu lat.

I know, I know - he's just a tremendous boy made by Rakeru Sensei. She's a very talented person from Spain and anybody who is from BJD's society knows her. But if not, she's doing faceups for BJD dolls. If I remember correctly, since 20 years ago. 

Szczerze, to już nie pamiętam od jak dawna byłam zakochana w jej stylu. Miłość mą pogłębił fakt, że postawiła na nogi mojego Ryu*.

Honestly I fell in love with her style long ago. And this love has been deepened by the fact that my Ryu was brought to life by her. 

* O nim innym razem :). * Next time about him.


Dlatego też wybór był oczywisty: Doświadczenie, talent, renoma = Rakeru Sensei. So the choice was only one: Talent, skills & fame = Rakeru Sensei.

Nie przedłużając, zdjęcia poglądowe makijażu. Let's have a look at the pictures.:


A tu zakupione wcześniej oczka. Jak widać na zdjęciu ,,Mako Eyes" seria ,,Soul", 12 mm.

 
Na koniec powiem Wam, że odkryłam w sobie... talent fryzjerski. Zamówiony furek okazał się za długi, więc musiałam go skrócić. Odtwarzając w głowie cięcia wykonywane przez mojego fryzjera (tak, leciałam z pamięci), uzyskałam taki efekt: 

In the end, I discovered a new skill... being a hairdresser. The furwig ordered a month ago, proved to be too long as I expected. So I decided to replay a couple moves of my hairdresser and cut it off a little. Effect:


Nieźle, prawda? It's not so bad isn't it?

I naprawdę kończąc już poweim jeszcze, że jestem zachwycona Alanem. Praca jaką wykonała Rakeru jest... perfekcyjna. Ta kobieta spełniła moje lalkowe marzenia, względem chłopaka MNF nadając mu charakter na podstawie moich prac i wyobrażeń o jego postaci. Myślę, że trzeba być po prostu dobrym człowiekiem, ponieważ ,,namalowanie duszy" to sztuka. A Alan właśnie ją uzyskał. 

Rakeru Sensei did a tremendous, perfect job. Alan delighted me. She just makes my dream come true, painting his face according to my feelings, imagination and ideas on this fantastic boy. I think that she's some kind of Angel, because a person who is able to "paint a soul" has to be pure and incredibly good deep inside. It's an art and due to her, he received his own soul.

 
Swoją drogą, było mi żal i to bardzo, gdy ciełam tego furka. Przypomniały mi się czasy, jak moim ulubionym modelem z Fairylandu była MNF Marcia. Patrząc tak na niego podczas ciachania, zapragnęłam by miał siostrę... i to w tanie, najlepiej na MOE-linie. Taka mała zadziornicę, w skórze, trzymającą bejsbola. Piękne! 

By the way, I felt really deep regret caused by old memories. During hair cutting, my love, MNF Marcia, reminded me about her. She was my favorite Fairyland's sculpt. Till now... because after watching Alan's face I'm convincing myself to buy his version of a girl body in tan skin. He needs a sister! A leather jacket, nasty character and baseball bat <3.

Meredith jest piękna, Humble urocza, Cyborgi przetwarzają dane, więc brakuje tylko kogoś, kto trzymałby porządek. Zna ktoś zaklęcie na pieniadze? Że się tak wyrażę: Poczeba na nową lalkę.

Meredith is very beautiful, Humble, just a humble girl, cyborgs collecting datas, so ... I need a girl to keep all my BJD crew together.  

A i zdjęcie z Meredith. With Meredith, his bigger love.


- Cya!