SLIDER POSTÓW

Yuki dostała buty.

Yuki dostała buty - koniec bosych stóp! Jestem przeszczęśliwa, że po tak ciężkim, wymagającym niesamowitej odwagi dniu, udało mi się ,,ugrać" buty. 

Wymagającym, ponieważ byłam dziś na pobieraniu krwi. Niestety każdorazowa taka wyprawa, kończyła się kilkukrotnym omdleniem i brakiem życia na jakieś dwa, czasem trzy dni. A tu niespodzianka: po mimo trzykrotnego wkłówania się, nawet nie boli tak bardzo.

Ale, tak się składa, że zachomikowałam trochę grosza, dlatego zainwestowałam w lalkę. To druga para obuwia w żywiczym życiu Yuki. Oby tym razem nie przyszła z odklejoną podeszwą tak, jak pierwsza. 

Zakupu dokonałam na ,,Alice's Collections". Prezentuję traperki.



- Link do nich w AC: -> klik <-

Nie mogę się doczekać, gdy wreszcie będę mogła wychodzić na zewnątrz z lalką bez obawy o zarysowanie jej stóp. Idzie wiosna, a ja założyłam sobię, że przynajmniej raz w tygodniu wybiorę się gdzieś i strzelę fotkę w plenerze. Dla zdrowia a przede wszystkim dla samej siebie.