SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Breccia.

 [PL]

Skończyłam dziś wcześniej, więc postanowiłam napisać nowy post. Wspominałam już kilkukrotnie o trzymaniu ręki na ,,lalkowym pulsie" - czyli obserwacji interesujących mnie modeli BJD. A, że SOOM postanowił wydać jeden z nich akurat teraz, sprawy trochę się skomplikowały.

Mowa oczywiście o soomowej Brecci, czyli lalki z mojej wishlisty SD. Choruję na nią od 12 lat, a ostatnim razem wydano ją w sierpniu 2018 roku (czyli 4 lata temu). Biorąc pod uwagę moje przewidywania i spekulacje, ta śliczna panna wypadła o miesiąc za wcześnie. Trudno.

Przyznam się szczerze, że będzie mi bardzo ciężko z jej zakupem i jeszcze ciężej, jeśli tego nie zrobię. To dla mnie bardzo ważna postać, zarówno pod względem historii (koligacji pomiędzy moimi lalkami), jak i całościowego zamiłowania do BJD. Przedstawiona Soom'ka jest jednym z lalkowych modeli, należących do Legend BJD*. 

Drugi powód do jej zakpy jest dla mnie tłem. Choć, czy nie łechta ego :)?

Wszystko okażę się pomiędzy 15-23 lutego 2022.

* A propos Legend BJD - zamierzam opisać wszystkie, najbardziej znaczące modele w świecie żywiczych lalek. Pierwszy wpis pojawi się w okolicy marca 2022. 

I na koniec, zdjęcie przedstawiające Breccię w wersji z 2018 roku:


- Cya!

[ENG] 

Hello folks!

Today I'm gonna tell you about my little problem called: SOOM Breccia.

I finished my work earlier today, so it was a good time to write a new post. Many times I kept an eye on BJD dolls from my Wishlist. That's why I now know about the release of Breccia by the Soom company.

Last time they did it was 4 years ago in 2018. I have been in love with her Since 2010.

Due to my health condition, a lot of stressful situations will be problematic to buy her. But I will do my best to do it.

Please, keep your fingers crossed!

- Cya.