SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] MNF Lishe przybyła.MNF Lishe box opening.

 [PL] 

Z przyjemnością mam okazję zaprezentować (uwielbiam to określenie) kolejną, lalkową legendę w mojej kolekcji! 

Drodzy blogowicze, poznajcie MNF Lishe, w wersji ,,Renewal", którą udało mi się zdobyć podczas ostatniego eventu zimowego Fairylandu. 

Pełen arrival/box opening znajduje się pod tym linkiem -> click <- Spokojnie, odeślę Was na prawy panel mojego bloga, do zakładki poświęconej otwieraniu pudełka :). 

Niestety, certyfikat autentyczności uległ zniszczeniu. Osoba z Denver Doll Emporium złożyła go na pół... Hipotetycznie, gdybym teraz chciała sprzedać głowę, jej wartość automatycznie spadła, właśnie z tego powodu. 

Wysłałam już maila do DDE i czekam na odpowiedź. Szczerze, jestem zawiedziona takim brakiem profesjonalilzmu. 

Certyfikat wygląda tak:





Jeśli nie doczekam się odpowiedzi, napiszę do Fairylandu. Jest mi przykro, ponieważ to pierwszy COA od lat, który trafił do mnie w takim stanie. Ale kończąc post, pokarzę zdjęcie ,,Szarlotki". W pełnym arrivalu możecie dowiedzieć się, dlaczego tak, a nie inaczej nazwałam lalkę :).


- Pozdrawiam!

[ENG] 

Today I'd like to invite all of You to enjoy my new doll. MNF Lishe in the renewal version just arrived. She did it couple days ago, more information and full box opening is available here: -> click <-

But... The person from Denver Doll Emporium, who was putting her into the box just folded her COA. Now COA is worthless, because it has been damaged. I made a complaint to DDE and now I'm waiting for an answer. 

I will inform you about any changes. To be honest I didn't expect the lack of professionalism like it.

Please keep your fingers crossed <3. She deserves the right COA.

- Cya!