SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Prezent urodzinowy. A birthday gift.

 [PL] 

Witajcie! 

Powiem krótko: udało się!!! Kupiłam SOOMOWą Breccię!!! A co najlepsze, została moim prezentem urodzinowym. Kolejny, lalkowy graal za mną, a towarzyszące temu uczucie jest po prostu fantastyczne! Bardzo, ale to bardzo cieszę się!

Tak, wiem, nie raz używałam już podobnych słów w określeniu do innych lalek, ale wszystkie są dla mnie ważne, ponieważ żadna nie jest przypadkowa. Każdy kolejny zakup to przemyślana, uknuta wcześniej (często na przestrzeni lat) decyzja. 

To niesamowite uczucie mieć praktycznie już wszystkie lalki, o jakich marzyło się tak wiele lat. Na Alexandra czekałam 12, na Berę (Breccię, ,,Bera" jej imię nadane przeze mnie), Vincent pojawił się nagle i od razu wpasował w swoją rolę, a Harukę zgarnęłam przypadkiem, i to całą, na wymarzonym ciele. 

Do pełni szczęścia w rozmiarze SD/Uncle brakuje tylko ciała dla Vincenta, Edgara, ukochanego Bery (mały spoiler :) ), Mayi, siostry Ryu, oraz Lady I. 

Zdaję sobie sprawę z tego, jak tajemniczo muszą brzmieć te wszystkie imiona. Zapewniam jednak, że każda z tych lalek jest unikatowa, a więcej zdradzić już nie mogę ;). 


Z tej okazji postanowiłam zrobić zdjęcie grupowe mojej ekipy. Głowy zostały pominięte.
Ps. Moja MNF Lishe została wysłana! Więcej o ,,Szarlotce" opowiem Wam w kolejnym poście. 

- Pozdrawiam.
 

[ENG] 

Hello,

What a wonderful breaking news!

I bought a SOOM Breccia! After 4 years of waiting she's finally mine! And she's my birthday gift. 

What a fantastic feeling! 

She's like a BJD Graal for me. I know that "graal" was used by me very often last time, but no without reason. Breccia is one of the dolls from my SD Wishlist. And all from this list isn't a random choice. These dolls matter to me. 

After 12 years of waiting I bought my Alexander, Bera ("Bera" is the name of my Breccia) was next, after 4 years from her last release. Even I got an opportunity to buy Alexander's twin sister and Vincent, one of my main BJD characters. 

All of it means that I'm going to close my basic SD collection. Can You imagine it? It's a marvelous feeling! 

Only a few dolls left: Lady I, Edgar, Bera's lover and Maya - Ryu's sister. 

I hope you understand, that I can't tell you more. Not yet. But in the future I'm gonna prepare a full BIO of my dolls. 

Due to that I decided to take a group picture. Do you like it ;)? 

Ps. My MNF Lishe is coming!

- Cya!