SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] MNF Dina, kołek i shotgun. MNF Dina Vampire Slayer & Shotgun.

 [PL] 

Coraz częściej spoglądam w stronę MNF Diny. O ile wersja ,,pouty" (z ang. nadąsana) nie robi na mnie wrażenia, o tyle w opalonym odcieniu skóry, sytuacja wygląda inaczej.

Hm... Niby nic, a mąci. Co niby miałabym z nią zrobić? Poza tym, że wymyśliłam stylizację, to chyba nic. A może właśnie o te nic chodzi? Czy mieliście kiedyś tak, by kupić jakąś lalkę zupełnie bez powodu lub za owy uznać ,,bo się patrzyła na mnie"

Z wiadomości technicznych, MNF Dina została wydana 17 Maja 2020 roku. Poniżej podaję zdjęcie z firmowej stylizacji.

Sama w sobie kojarzy mi się z ,,Dean'em", starszym bratem, jednym z głównych bohaterów serii ,,Supernatural" (po polsku. Nie Z Tego Świata). Winą za to obarczam fonetyczne brzmienie obu imion. Dlatego też Dina lalkowa w mojej wyobraźni dostała bardzo deanowy wygląd.

- Dean Winchester, Supernatural.

To co, kołek na Wampiry i dwururka pod pachę? Naprawdę, nie mam pojęcia. Ale serial lubiłam i to wcale nie przez Deana ;).

[ENG]

Hello, 

Recently more and more often I'm starting to think about MNF Dina. She was made by Fairyland on 17th May 2020. But I really didn't like her until now. Why? That's a good question. Maybe I had to grow up to do it? Who knows? 

The point is, I really like her tan skin. Even I have an idea on her look. Do you remember a tv series called "Supernatural"? One of my favorites. Because of the phonetic sound of her name, she reminds me of the older brother from this show, called "Dean"

So what now? Another good question. Is it time for slaying monsters with a shotgun?

I really would like to know.

Komentarze

  1. Pamiętam ten serial ❤ Najbardziej pamiętam odcinek z Krwawą Mary. Pamiętam że po nim bałam się spać XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D! Jeden z odcinków, który wdziałam ostatnio, przy próbie odświeżenia serii :). Ja się nie bałam, ale to urok tego, że grozę w moim mniemaniu budzą japońskie horrory. Choć zdaję sobię sprawę, że są ludzie, których może to wystraszyć.

      Dla mnie ,,Supernatural" to serial dobry, by ,,coś brzęczało" do obiadu. Pewnie wrócę jeszcze do braci Winchesterów.

      Pozdrawiam Cię i dziękuję za komentarz. Zapraszam też do pozostałych moich postów ;)!

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas ;)!