SLIDER POSTÓW

Bo kopnę BLOGGERA w pośladki|!

 Tego jeszcze nie było........!!! 

Po mimo, że jestem zalogowana na moje konto Google (to przeglądarka, której używam), nie mogę dodawać komentarzy do żadnych innych blogów na BLOGGERZE. 

Zauważyłam to wczoraj i mam chęć sprawić, by ktoś zaoszczędził na makeupie, dostając ode mnie palętę zmieniajacych się barw przynajmniej na tydzień, prosto w twarz. 

Nie zmienię przeglądarki na ,,Firefox'a", gdyż z niego zrezygnowałam na poczet Chrom'a. Wyczyściłam ciasteczka, logowałam się chyba z 500 razy, napisałam posty na grupach wsparcia i zgłosiłam ten problem do supportu googl'a. 

Paranoja.

Komentarze

  1. Pisząc ten komentarz, sprawdziłam, ze mam tylko jedną opcję skomentowania u Ciebie, pisze tylko: Eibhlin(Google) To jedyna opcja jaką mam, nie wiem niestety co Ci doradzić. Na Twoich skanach widać wyraźnie, ze masz zaznaczoną opcję "konto google", ale jest to tak jakby nieaktywne. Widzę mnóstwo tego typu problemów na innych blogach. Ja sama miałam problem z opcją dodawania blogów do listy. Napisałam do "supportu" bloggera i ... zero odzewu. Poradziłam sobie metodycznie na nowo dodając blogi, do nowej opcji. Ktoś gdzieś napisał, ze chyba sam blogspot.com chce się nas pozbyć utrudniając korzystanie z tej platformy. Obecnie korzystam z przeglądarki Microsoft Edge, poprzednio byłam przywiązana do Chrome, to by było skandaliczne, gdyby trzeba było zmieniać przeglądarkę, aby swobodnie korzystać z blogowania. Poza tym rada typu: "Mozesz wciąz dodać komentarz anonimowo lub podać przy nim swoją nazwę i adres URL..." juz teraz nominuję twórcę do odstrzału! Przepraszam, ze nie mogę pomóc, trzymam kciuki za szybkie rozwiązanie tego problemu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, to serio jest kwestia ustawień przeglądarki. Jako dowód: mój testowy komentarz opublikowany poprzez przeglądarkę Chrome, z zaznaczoną opcją "blokuj pliki cookie innych firm" u stawieniach ogólnych, ale z zezwolonym ciasteczkiem z domeny blogger w ustawieniach cookies na tym blogu (opcje w menu kryjącym się pod kłódeczką obok url bloga - zmianę należy zrobić na stronie posta).

    Miej również na uwadze, że przeglądarka ani żaden plugin nie może blokować także skryptu reCAPTCHA.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten sam problem. Na co dzień używam Google Chrome, ale do komentowania blogów mam inną przeglądarkę. Jest to mega uciążliwe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, po rozwiązaniu samodzielnie problemu, mogę Ci powiedzieć co u mnie zadziałało :). Udało mi się dopiero dziś. Daj znać, czy jesteś zainteresowana!

      Zastanawialam się nad takim rozwiązaniem jak Twoje i szczerze, na samą myśl o nim, odechciało mi się blogowania. Ale... udało się ;D!

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas ;)!