SLIDER POSTÓW

Photobucket - koniec z darmowym hostem plików.


To wręcz NIEWIARYGODNE ! Photobucket zmienił swoją politykę, przez co biliony zdjęć poszły za przeproszeniem do kosza, co jest moim zdaniem absurdem.

Teraz wszystkie osoby używające tego serwisu (a wiadomo, że od czasów rozwinięcia się Flickr'a i tak tracili kasę), zamiast swoich zdjęć widocznych np. na forach internetowych zobaczą taki obrazek: 



Kpina i żenada. Opcja hostowania zdjęć jak można wyczytać chociażby tu (wersja ang) -> Photobucket new changes. albo tutaj (wersja po polsku) -> Photobucket - teraz płatny. teraz jest płatna.

No ja pierdziele .. Co za głupia tendencja do psucia tego, co już dobrze działa ?! Jestem oburzona. Używałam tego serwisu tyle lat, a właśnie przed chwilą dowiedziałam się, że jeśli nie zapakuje im pieniędzy do kieszeni (co miesiąc - bo najdroższy plan za 39,99 $ pozwala normalnie korzystać z serwisu łącznie z udostępnianiem zdjęć wszędzie), to zdjęcia moich lalek pójdą się pierdzielić ..

Nie potrzebuję serwisu do przechowywania zdjęć - gdybym chciała taki, to naprawdę Drogi Panie 'PhotoBukecie' wolałabym dać w łapę panom od miejsca w 'Chmurze' !.

Broniłam się przed flickr'em .. ale nie mam wyjścia. Lecę ratować moje lalkowe zdjęcia i zakładac nowe konto.

Jak ja kocham korporacje marki 'EA Games'. Brawo Panowie, właśnie strzeliliście sobie w kolano.

Ps. Ratujcie swoje zdjęcia z tego serwisu.

- Ciocia Ila.

Komentarze

  1. Widać, że serwis zasłużył sobie na swoją nazwę, bo stał się zwyczajnym wiadrem na śmieci. To prawda, wiele stron wprowadza modernizacje bez sensu, a przecież wiadomo, że lepsze jest wrogiem dobrego. Ja jakoś nigdy nie lubiłam photobucketa, na flickr jest mi dobrze i mam nadzieję, że też się tam odnajdziesz.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas ;)!