SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Adidasy z Moritime/SISQ-Recenzja. MSD Sneakers from Moritime/SISQ-Review.

 [PL]

Witajcie,

kilka dni temu odebrałam nowe buty Meredith. Wspominałam już o nich kilkukrotnie . Z wielką radością postanowiłam je dziś zaprezentować.


Uwielbiam dopasowane rzeczy. Tym bardziej te, odzwierciedlające jak najwierniej rzeczywistość, niezależnie od skali, w jakiej zostały wykonane. Dlatego też spędzam godziny, a nawet dni na poszukiwaniu czegoś, co jest nalbliższe moim wyobrażeniom. 

Gdy tylko zobaczyłam te białe adiddasy, wiedziałam, że muszą być moje :). Jak wspominałam kilkukrotnie, kupiłam je przez portal ,,ETSY" w sklepie ,,MoriTime", zaś ich producentem jest firma ,,SISQ".

Buty wykonane są z białego, skóropodobnego materiału, bardzo wysokiej jakości. Zamiast sznurowadeł mają coś, co przypomina lakierowany rzemień, zakończony pętelką i ucięty dokładnie w miejscu, z którego powinna wychodzić sznurówka na szcycie buta.


Jednak najistotniejszą rzeczą jest to, że w realu wyglądają stuprocentowo tak, jak na zdjęciu prodecenta. A kolejnym ważnym faktem jest, iż przylegają idealnie do stopy MNF (przypominam, że rozmiar stóp MNF A/B line to 5,5 cm). Jakość wykonania jest po prostu perfekcyjna, warta swojej ceny. 

Oczywiście SISQ można znaleźć na Taobao, tylko trzeba przeliczyć, czy sprowadzenie butów stamtąd będzie się kalkulowało, wliczając opłaty za wysyłkę oraz prowizję pośrednika. 

Reasumując, bardzo polecam wyroby z Moritime/SISQ. Dla takiej jakości warto zapłacić więcej.

Link do butów oraz sklepu: -> Moritime sneakers <-

- Cya! 

[ENG]

Hello guys,

How are you feeling? I hope it's really good.

A few days ago I mentioned new sneakers for Meredith. And they arrived to me - finally!

I bought them on "ETSY" through a shop called "Moritime". But they has been made by "SISQ". Ofc, you can find SISQ on the Taobao, but I highly recommend to counting at first if it's profitable for you or not, because You have to remember about additional shipping costs and agent's fees.

I would like to say that these shoes are gorgeous! They fit absolutely great on MNF feet - 5,5 cm. And they look to be created to fit well on such small feet! It's amazing. But the greatest thing is, that I received exactly the same product as the picture showed on the seller website.

They have been produced from any white leather or very similar fabric to the leather. The shoelaces are not typical, but seem to be made from leather as well. I'm so charmed by these sneakers.

In the end I highly recommend Moritime/SISQ by the quality and selling products in 100% right with the description. That's one of my favorite shops on ETSY.

- Cya!

Komentarze

  1. Ekstra, że udało Ci się znaleźć idealne buty dla Meredith. Tym bardziej, że są wysokiej jakości i zgadzają się z opisem. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Wiky na moim blogu ;)!

      Oj tak, cieszę się i to jak małe dziecko. Bardzo ciężko było mi znaleźć takie buty. Pamiętasz może, jak na grupie zapytałam o kolor oczu, podając konkretny opis postaci dziewczęcej? To właśnie wtedy miałam już zaplanowaną w całości Meredith poza tymi butami. Ale jakoś się udało.

      Jestem nimi zachwycona, po mimo, że mój ,,mieszek na złoto" ma inne zdanie :D!

      Usuń
    2. Pamiętam to pytanie. :D Fajnie jak ma się taki pełny zamysł na daną lalkę. :D

      No wiadomo, buty to podstawa. Gdy złożyłam Harmony, też nie miałam dla niej butów. Nawet ubrań nie miałam. Wyjęłam z szafy jakąś bluzkę Luny, która przez jeden dzień robiła Harmony za zbyt dużą sukienkę (później uszyłam ubranka w jej rozmiarze). Nawet nie chciałam małej robić zdjęć, do póki nie znalazłam butów. Od koleżanki, która ma hybrydę LPS Blythe i Obitsu 11 dowiedziałam się, że na te małe paskudy pasują buciki od Evi Love. Na drugi dzień poleciałam do Kika i dorwałam ostatnią Evi z niebieskimi bucikami (pozostałe miały różowe). Akurat obuwie od tej wersji Evi okazało się troszkę przyduże, ale wypchanie papierem toaletowym załatwiło sprawę. xD

      Nie ukrywam, że trochę zastanawiałam się, które buciki wybrać. Niebieski to mój ulubiony kolor, ale widać było, że są większe, a różowego nie lubię, ale można przemalować. No i buty różniły się też krojem. Niebieskie - za kostkę, różowe - sportowe. Ostatecznie wygrały niebieskie i nie żałuję. :P
      Mimo, że ich wykonanie jest słabe, bo to tylko odlane kawałki plastiku, to jednak podobają mi się i myślę, że pasują Harmony. :P

      Usuń
    3. Haha, w pełni rozumiem, ja kto jest mieć lalkę bez butów i w ogóle wszystkiech, co powinno być OD-RAZU-I-ZAWSZE-Z-LALKĄ-NA-TERAZ-I-JUŻ.

      Ja po prostu tak mam, że w głowie kreuje mi się gotowy zamysł na daną postać. Powiem więcej, jeśli czegoś takie nie ma, to nie przyciąga to mojej uwagi. Ma być całe albo wcale.

      Przypomniało mi się teraz, jak jakieś 15 lat temu bardzo chciałam zrobić ,,gothycką sesję" jednej z moich MNF. Problem polegał na tym, że absolutnie nie miałam żadnej sukienki ani materiału z którego mogłabym taką uszyć. Na szczeście był to okres, gdzie bardzo modne były chińskie sklepy ,,Wszystko po 5 zł". Wybrałam się do takiego i wygrzebałam jakąś dziecięcą spódniczkę chyba z ortalionu nawet XD, rozciełam ją po bokach, zszyłam na prędce, a zamek umiejscowiłam tak, by był z przodu sukni. Wyszło bombowo.

      A co do tych butów, to miałaś nosa ;D!

      Usuń
    4. No ja inaczej chyba nie mogę. Lalka musi mieć buty i ubranko, i to najlepiej takie, które będzie mi odpowiadało. No i oczywiście na już. :P Cieszę się, że nauczyłam się szyć jakieś proste rzeczy (choć idealnie nie jest xD), to moje podopieczne nie cierpią ma braki w garderobie, a ja nie muszę szukać ubranek w ich rozmiarach i wydawać na nie kasy. :P
      Butów niestety nie jestem w stanie sama zrobić, więc to muszę kupować. :P

      O, i fajne rozwiązanie z tą sukienką. :D Grunt to umieć sobie radzić. ;)

      Haha, dzięki. Jestem bardzo zadowolona. :D Jedyny problem to to, że buciki mają nierówne podeszwy, przez co lalka nie zawsze chce stać sama. Może kiedyś coś z tym zrobię. Na razie sobie radzę. :P

      Usuń
    5. Oj tak, zaradność to podstawa ;D! Może warto porozglądać się na AliExpress? Czasem można naprawdę tanio coś znaleźć i wcale nie są to rzeczy niskiej jakości. Jeśli chcesz, to daj znać, mogę pomoć poszukać ,,bucikowych sklepów" ;).

      Zaś co do szycia, sama trochę szyję. ,,Pradą" bym się nie nazwała, ale swoich wyrobów się nie wstydzę. Grunt, to się cieszyć.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas ;)!