SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Vincent, Clear i dziwne cło. Vincent, Clear and strange custom duties.

 [PL]

Witajcie,

Po ostatnich wydarzeniach, związanych z moim zdrowiem, ciężko było mi znaleźć chwilkę wolnego czasu. Wciąż jestem na zwolnieniu lekarskim, ale dziś czuję się na tyle dobrze, że postanowiłam opowiedzieć Wam o kilku nowościach. 

Jutro postaram się przygotować post o nowościach z SOOM'a i Fairyland'u. Ale przejdźmy dalej.

Dziś dostałam ,,tajemniczy list" z ,,Parcel Force'a". Jest to odpowiednik EMS'a (międzynarodowego kuriera), w którym poinformowano mnie, że muszę zapłacić cło. Zdziwiłam się, ponieważ tracking przedstawiony w liście nie zgadzał się z żadnym z tych, które miałam (czekam na kilka rzeczy). Co gorsza, nie mogłam sprawdzić kto wysłał paczkę. Wiem tylko tyle, że jest z Seulu, więc to napewno coś lalkowego.


Przez głowę przeszła mi myśl o ,,St. Vincente" z Migidoll'a, czyli o mim Vincencie. Ale jak wspomniałam powyżej, tracking nie zgadzał się. A i tak, mój ukochany morderca (fabularny) został dziś wysłany (!) Huraaaa~!

Także dziś odebrałam nowego cleara, więc NARESZCIE Meredith dostanie nowy makijaż. Nie mogę się doczekać! 

Ale wciąż pozostaje pytanie: Za co zapłaciłam cło? 

Czyżby to była moja Dollzonowa Moment-Ji Zero w wersji Cyborg? Internet aż wrze od komentarzy na temat losowej wysyłki od Dollzone'a. Na przykład jedna z osób, która zamówiła lalkę w lutym 2021 roku, dostała już tracking. Natomiast ja rozpoczęłam 11 miesiąc czekania. Szczerze? To już zapomniałam, że tyle czekam. Po prostu jakoś poleciało. 

Ale wspominam o tym, ponieważ uważam takie wysyłanie za niesprawiedliwe. Pierwszeństwo powinny mieć osoby zamawiające wcześniej, czego polityka dotycząca logistyki w DZ, wydaje się absolutnie nie uwzględniać. 

No cóż. Chciałabym ją mieć. Najlepiej na już. To swoisty graal. 

- Pa!

[ENG]

Hello my Dears, 

How are You today? I hope very well. 

Due to my health issues I was unable to find a little more time to write a few words to you. Unfortunately, I'm still sick. But today I came to the conclusion that I should write something.

But the post about news from SOOM and Fairyland will be ready tomorrow (I hope).

I received a letter from the "ParcelForce" today. It was information about... custom charges to pay. But I have no idea for what. The true is that I'm waiting for few doll's things, but any tracking number which I got was not a number from the letter! 

So what I paid for? 

This parcel is from Seoul, so it's definitely a doll's thing. Maybe even a doll? But I don't counting on my Cyborg from Dollzone. At this moment we have exactly 11 months of waiting for her and Dollzone started to sending their dolls in very random way (the internet is full of rumors). For eg. Someone who bought a doll from DZ in February 2021 - received a tracking number! And I'm still waiting...

We will see. It's just unfair. 

I hope to receive her soon, very soon. She's just like a grail.

I bought Mr. Super Clear and St. Vincente has been sent to me!

- Cya!