SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Limitowana Niespodzianka. A limited Surprise.

 [PL] 

Witajcie. 

Pamiętam jak dwa miesiące temu powiedziałam: Szkoda, że w tym roku nie zrobię porządniej, jesiennej sesji. Nie mam żadnej, w pełni wystylizowanej lalki. No i proszę bardzo, wstając dziś z łóżka, okazało się, że jednak będę mieć.


Dokładnie 29 czerwca bieżącego roku zamówiłam dollzonową ,,Snow" w limitowanej edycji - fullsecie. Szczerze, nie spodziewałam się jej wcześniej, niż w grudniu 2022 a nawet, na przełomie stycznia-lutego 2023. Tymczasem Dollzone bardzo mnie zaskoczył. Już nie mogę się doczekać! Zawsze miło tak obudzić się i odczytać wiadomość: Twoja lalka została wysłana! Czatuj na listonosza/kuriera ;)!


W takim razie powinnam zaopatrzyć się w rozkładane ,,krzesełko oczekiwadełko" oraz zestaw gustownych, lalkowych filiżanek. Bo przecież jak wyobrazić sobię Alicję bez przepięknego serwisu i herbaty? Co z tego, że trochę... wyelfiała? Alicja, to Alicja, a ja mam nadzieję, iż losy mojej przypadną Wam do gustu.

Czekamy na arrival. 

- Cya!

[ENG] 

Hello folks! 

I've received fantastic news today and I'm so happy. My new doll is coming to me. 

Exactly two months ago I said: It's really sad that none of my dolls are fully completed. Because of that there will be no autumn photos. Guess what? My mistake.

In the morning I read a message about confirmation of sending my "Dollzone Snow" in Fullset version. I couldn't believe that it was true! What a speed, I was really surprised. I expected the delivery within the next 3 to 4 months. It's really nice to wake up and read something like that.

Also I should buy a tea set with beautiful small cups. Alice is just Alice. No matter what kind, especially when my version is a little bit elvish:). 

- Cya, till the arrival!