SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Ankieta od CP/FairyLand'u. CP/FairyLand Re-release Survey.

 PL ver. 

Wiele lalkowych rzeczy wydarzyło sięostatnio. Aż nie wiedziałam czy napisać o tym wszystkim na raz, czy też w każdym poście osobno. Dlatego postanowiłam rozbić ,,lalkowe nowości" na kilka nadchodzących dni. A o to najważniejszy z nich. 

Dziś na stronie Fairyland'u przeczytałam, że planują zrobić event, w którym będzie można kupić niektóre z  wycofanych modeli lalek MNF. Miało to miejsce w grudniu, ubiegłego roku. Będą to najprawdopodbniej same głowy. Od 24 marca do 24 kwietnia 2021 zbierane są głosy w tej sprawie. Po kliknięciu w link jesteśmy pytani o to, jakie głowy chcielibyśmy kupić, które z ciał nas interesuje, a także, o nasze propozycje wględem FL'a. 

Oryginalnego newsa znajdziecie tutaj: https://dollfairyland.com/board/view.php?board_name=DREAMBOARD4&ID=438

Zaś jeśli ktoś miałby problem ze znalezieniem linku do ankiety, to proszę: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfz1iaoUSuyLbx9TaoR9tGCk0D7OJWo5V8hbAs0jE50zRVqJQ/viewform 

Oczywiście głosowałam na MNF Marcię i Lishe. Z ciałek wybrałam B-line (choć wcale mi na nim nie zależy), a w propozycjach napisałam, by zmniejszyli nos MNF Alana bo jest cholernie szerokim i nieproporcjonalnym kartoflem (powód, dla którego go nie kupiłam, bo byłby piękną dziołchom). Zaproponowałam też wprowadzenie systemu A'la carte dla ciał 60-65 i mniejszych biustów: A,B. 

Nie byłabym też sobą, gdybym nie wspomniała o... zaprzestaniu produkcji lalek z rozdziawionymi, nadmuchanymi wargami, albo takimi w grymasie. 

Kończąc już, czyżby zapowiadała się ,,MNF'kowa Majówka"?


 
ENG ver. 

Is it just my imagination or is the whole world crazy?

Exactly few minutes ago on the Fairyland website I found an information about CP/FairyLand Re-release Survey. I've been take a part of this event. 

You can find more information here: https://dollfairyland.com/board/view.php?board_name=DREAMBOARD4&ID=438 

Link to the Survey: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfz1iaoUSuyLbx9TaoR9tGCk0D7OJWo5V8hbAs0jE50zRVqJQ/viewform  

My types were: MNF Marcia, MNF Lishe, al'a carte system for FP65-60 cm with smaller busts. 

And I noticed that MNF Alan could have smaller nose, and they should produce more dolls without "holes between swollen lips". 

Does next month will be full of MNF dolls?