SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Dollzone ,,Zero" wersja Cyborg. - Może w czerwcu.

PL ver.

Witajcie.


Dwa dni temu dowiedziałam się, że Dollzonowa ,,Zero" w wersji Cyborg, którą dostałam jako prezent świateczny na gwiazdkę tego roku, ma szansę przyjść w... czerwcu. Jak się okazało, Dollzone ma problem (bliżej nieznany) z odlewami szarego koloru. Tym gorzej dla mnie, bo moja wersja to ,,Fullset" bez mieczy, w kolorze szarym. 

Pierwsza partia cyborgów ma zostać wysłana pod koniec czerwca. Szczęśliwie należąca do mnie Zero zalicza się do nich, ponieważ została zamówiona w wrześniu 2020 (czyli zaraz po ogłoszeniu eventu). Nie zmienia to faktu, że dalej jest to termin umowny. W praktyce: czekam na nią już prawie 7 miesięcy. 

Nie jestem zła, ponieważ przyjęłam taktykę: Zamówić, Zapomnieć, Cieszyć się jak przyjdzie. I naprawdę, polecam, działa świetnie. 

Może to i lepiej. Minęło sporo czasu, wiele się wydarzyło. A kto wie, czy nie dorobię się gablotki do tego czasu :)? 

Czekam na moją Zero. Wierzę, że będzie cudowna. 


ENG ver. 

Hello,

My Hubby ordered it for me as a gift on the Christmas 2020 Dollzone Zero Cyborg ver. 

Yesterday I received an answer to my question about her delivery time. Ech... Estimated time of delivery for the first wave of DZ Cyborgs is June 2021. Remember, it's only "estimated". The Dollzone has any issue with grey skin color. That's why they needed more time to produce dolls.

To be honest: I'm not angry or sad. This whole time, I considered a different tactic: Order, Forget, Have fun when she will come to me. I highly recommend this tactic. It's working.  

Too long waiting for her can be not so wrong. Maybe in this time I would be able to buy a glass cabinet on my dolls?

I'm waiting for her almost 7 months. She has to be perfect.