SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Gdzie ta Zero? Where is my Zero?

 PL ver.

Dokładnie 30 września 2020 roku zapłaciłam pierwszą ratę za moją ,,Dollzonową Zero". Jedyny, żywiczy Cyborg, który zawładną moim sercem wciąż jeszcze nie dotarł. 

Tęsknię. Złapałam się na wyczekiwaniu, w końcu to już prawie 7 miesięcy, a tym czasem, podczas mojej ostatniej konwersacji z agentem, dowiedziałam sie, że mogę jeszcze poczekać, ponieważ Dollzone ma straszne opóźnienia i problemy z odlewaniem szarego odcieniu skóry. Zaś szacowany czas jej wysyłki to MOŻE  CZERWIEC.


Zero jest przepiękna i naprawdę, nie mogę się jej doczekać (!). Atmosferę podgrzewa fakt, iż jest gwiazdkowym prezentem od mojego męża. Ale pocieszam się, ponieważ do tego czasu może będę w stanie kupić oszkloną komodę na moje żywicze cuda. 

Trzymajcie się i dobrego dnia.

ENG ver.

Exactly on 30th of September I paid the first installment for my "Dollzone Zero" Cyborg ver. Till now it's been almost 7 months of waiting for her! 

After my last conversation with Alice Collection, the estimated date of delivery could be... end of July, because Dollzone have any issues with gray skin. Also delays. 

Soooo... I am completely in love with her! She's the only one resin robot who has taken over my heart.

I hope, till this time I will be able to buy a new cabinet. My dolls need more space, ofc.

Take care of You and enjoy your day!