SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Migidoll ,,St. Vicente" - Kupiłam. Migidoll "St. Vicente" Mine.

 PL ver. 

Cóż za ciekawy zbieg okoliczności. Dosłownie kilka dni przed tym, jak zobaczyłam Vincent'a (tak go nazwałam, dostał imię więc przepadłam), próbowałam zdobyć jakieś informacje na temat tego, co dzieje się z ,,Migidoll'em". A tu nagle ,,pyk" i jest ,,St. Vicente".


- St. Vicente, Migidoll.

Przepadłam, zakochałam się bez pamięci. On po prostu musiał być M.ÓJ. Jest tak bardzo ,,migidollowy", a przede wszystkim, pasuje do jednej z moich postaci, że nie było innej możliwości, jak tylko poruszyć Niebo wraz z Ziemią, by go zdobyć. 

I tak z dniem 8 kwietnia, 2021 roku stał się oficjalnie mój (!). 

,,Ten, który jako Drugi kochał najbardziej." - Jest to cytat, najlepiej opisujący Vincenta na przestrzeni stworzonych przeze mnie dwóch uniwersów. Dlaczego? Ponieważ wątek miłosny pomiedzy nim a pewną młodą damą, nazywającą się tajemniczo ,,Lady I." przywodzi na myśl alternatywne rozwiązanie dla innego mojego wątku. Ale o tym szaaaa :). 

Myślę, że uraczy mnie w okolicy sierpnia tego roku. Cieszę się szalenie i kocham mojego mordercę (!).

ENG ver. 

I bought a Migidoll "St. Vicente" (!) He's mine from 8th of April 2021. I'm sooo excited (!). 

When I saw him for the first time I knew that he had to be mine. His face, his perfect, truly migidoll look is just amazing. 

I felt in love with him. Probably he will arrive in the middle of September (limited doll), but we will see. 

Perfect doll. In my RPG story he's a murderer, who falls in love with some "special" girl, called "Lady I." 

I can't wait!