SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Lekki zawód. A little bit disappointed.

 PL ver. 

Teoretycznie, nic się nie stało. Praktycznie, czuję odrobinę smutku a w zasadzie, lekki zawód, na który złożyło się kilka rzeczy.

Meredith (MNF Shushu) z dobrym wiatrem przyjdzie jakoś za miesiąc. Przynajmniej taką mam nadzieję. Zero (Dollzone Cyborg) za dwa (oby). I tak chciałam mieć już nowe lalki, rozpakować pudła, poczuć ten wspaniały zapach nowej żywicy... Ech, te egoistyczne pobudki. Ten wspaniały, magiczny moment, w którym otwiera się karton - bezcenny! Brakuję mi tego. Świadomości, że każda z moich lalek posiada specjalny numer seryjny, zostałą stworzona tylko dla mnie, a przede wszystkim jest z żywicy na tyle trwałej, by przetrwać lata jest cudoowna. Dlatego tym bardziej nie mogę się doczekać moich pięknych panien. 

Kolejna rzecz jest równie ciekawa.

Ostatnio próbowałam rozgryźć w jaki sposób SOOM wypuszcza lalki. Siedziałam i dokonywałam matematycznych obliczeń oraz analiz, biorąc pod uwagę modele do 4 lat wstecz. I trafiłam. Tyle tylko, że o ile sprawdził się Chrom, o tyle wypuścili lalkę z najmniejszą szansą na ponowne wydanie w kwietniu: kolejnego Glam'a ver. B. A wedle moich przewidywań, powinien być Chalco albo Breccia. 

Kto się pomylił? Jeśli to, co sobie policzyłam nie sprawdzi się w ciągu dwóch miesięcy - ja. Ale gdyby wierzyć informacji z internetu, twierdzącej jak to się nachapali na sprzedaży Chrooma i dlatego rzucili znów Glam'a, by dać sobie odpocząć i w spokoju te wszystkie Chrumy porobić, bez większego nacisku: Oni. 

Szykowałam się na Breccię. Może będzie w przyszłym miesiącu, ponieważ jest w ,,oknie". 

Koło nosa przeszła mi też ludzka wersji Dollzonwej Zero z eventu: - 15%. Miałam do wyboru: albo ona albo Breccia. 

Jak to mawiają - Co się odwlecze to nie uciecze. Jedno wlecze się siedem miesięcy, drugie cztery, a końca tak jakby trochę nie widać.


- SOOM Breccia, ver. ,,Double Harmony", 2018.

ENG ver.

Theoretically: nothing happened. Practically, it's not a truth to the end. I'm a little bit sad, disappointed. 

My MNF Shushu, which I ordered in December 2020 still doesn't come. DZ Zero - the same. I really want my girls right now. That moment, when you have an opportunity to open a box with Your BJD doll for the first time... that councens: She has been made for YOU ONLY - is amazing! That smell of new resin... one of the best things in doll's colector life.

But, last time I was trying to know in what way SOOM released their dolls. And I did some analytics and maths and I found a solution. But... At this moment we are supposed to have a Chlaco or Breccia. What did we get? Glam B. Why? Because "they sold too much Chroms, that's why we got something smaller". Is that true? The internet says: YES.

We will see within two months who was wrong. Me, the whole web or SOOM. 

And I lost a chance to get DZ ZERO Human ver. on the event -15 %. It was a better option to save money for the Breccia. 

That's the whole story. 

Typical, right?