SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Lalkowe recenzje. BJD Reviews.

 [PL]

Witajcie, 

dziś na blogu pojawiłsięnowy dział zatytułowany ,,BJD Reviews". Jak sama nazwa wskazuje, będę prezentować Wam moje lalkowe opinie na temat rzeczy, które kupiłam. Więc wszystkich ciekawych ,,lalkowych polecajek" odsyłam do "rewiuwsów" :). 

Na pierwszy ogień idzie tajska artystka ,,Papakud" i wykonane przez nią ogrodniczki.

Zapraszam: LINK DO OGRODNICZEK.

Ps. Jeśli podoba Wam się taki sposób oceny, dajcie znać, a z chęcią przygotuję coś jescze. 

- Cya! 

[ENG] 

Hello folks, 

today I'm gonna show you a new place on my blog called "BJD REVIEWS'' . It could be a great place for everyone who wants to know more about BJD stuff which I purchased from many places.

So, let's talk about "Pakapud" from Thailand. Meredith's overall jeans were made by her hands. 

Please let me know what you think about reviews :). 

- Cya!



Komentarze

  1. Bardzo fajny pomysł. Takie recenzje są wartościowe. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zastanawiałam się czy w ogóle robić coś takiego. Ale dziękuję, to miłe, a co ważniejsze, komuś może się przydać ;).

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas ;)!